فعال سازی آنتی ویروس ESET

فعال سازی آنتی ویروس ESET

فعال سازی آنتی ویروس ESET

نحوه فعال سازی نسخه های ویندوزی آنتی ویروس ESET

نسخه های ویندوزی از آنتی ویروس ESET شامل ESET NOD32 Antivirus و ESET Internet Security می باشد که هر دو نسخه به این ترتیب قابل فعال سازی خواهند بود:

1- ابتدا نسبت به حذف نرم افزار آنتی ویروس از قبل نصب شده روی سیستم اقدام نمائید.

2- نرم افزار آنتی ویروس را از لینک زیر دانلود و روی سیستم خود ذخیره نمائید.

دانلود آنتی ویروس های خانگی ESET

3- پس از اتمام دانلود، نرم افزار را اجرا کنید و پس از مشاهده صفحه مشابه تصویر زیر، گزینه Continue را کلیک کنید.

4- گزینه I Accept را کلیک کنید.

5- گزینه Use a purchased License Key را انتخاب کنید.

اگر کلید فعال سازی نرم افزار (لایسنس) محصولات ESET را ندارید اینجا کلیک کنید.

6- در قسمت Use a purchased License Key کلید فعال سازی خود را وارد کرده و گزینه Continue را کلیک کنید.

7- گزینه Continue را برای شروع نصب کلیک کنید.

8- گزینه Enable ESET LiveGrid و Enable detection of potentially unwanted applications را انتخاب و گزینه Continue را کلیک کنید.

9- گزینه No, I don’t want to participate in the program را انتخاب و گزینه Continue را کلیک کنید.

10- گزینه Done را کلیک کنید.

11- نصب آنتی ویروس ESET Internet Security به پایان رسیده است. در صورت تمایل می توانید گزینه های امنیتی بیشتری را روی سیستم خود فعال نمائید.

نحوه فعال سازی نسخه موبایل آنتی ویروس ESET

1- پس از دانلود و نصب آنتی ویروس بر روی دستگاه اندرویدی شما و باز کردن Application به صفحه ای مطابق تصویر زیر (سمت چپ) خواهید رسید. برای فعال کردن آنتی ویروس ابتدا می بایست 3 خط مواری موجود در بالای سمت چپ صفحه را لمس کرده و از کادری که باز می شود (عکس سمت راست) گزینه License را انتخاب کنید.

2- با اینکار همانند تصویر زیر (عکس سمت چپ) صفحه ای باز شده که می بایست در آن روی Enter a License Key بزنید. اکنون ایمیل حاوی لایسنس که از طرف شرکت ESET برای شما ارسال شده را باز کرده و لایسنس را پس از وارد کردن لایسنس، گزینه Activate را انتخاب کنید تا آنتی ویروس شما فعال شود.

خرید لایسنس اورجینال محصولات ESET از درگاه های بانکی ایران و دریافت آنی لایسنس از سایت ESET.COM

ESET یکی از بنیانگذاران نرم افزارهای آنتی ویروس و شرکتی پیشرو در زمینه شناسایی تهدیدات امنیتی با 30 سال سابقه بوده که بیش از 110 میلیون کاربر در 200 کشور جهان از نسخه های مختلف این آنتی ویروس، برای حفاظت از سیستم های شخصی و سازمانی خود استفاده می نمایند. مهم ترین شاخصه های آنتی ویروس ESET که سبب شهرت جهانی آن شده است، استفاده بسیار کم از منابع، عدم کاهش سرعت سیستم و حجم پایین فایل های آپدیت این نرم افزار می باشند. این آنتی ویروس در ایران نیز از محبوبیت خاصی برخوردار بوده و اکثر کاربران آن را با نام “نود 32” (که تلفظ صحیح آن ناد 32 است) می شناسند.

همچنین در تست های انجام شده توسط سایت های معتبر تست آنتی ویروس ها نظیر www.virusbtn.com و www.av-comparatives.org، آنتی ویروس ESET امتیازهای بسیار بالایی در زمینه شناسایی بدافزارها و بالاترین سرعت عمکرد کسب نموده و در طی سال های متمادی، همواره بهترین راه کارهای امنیتی را در اختیار کاربران قرار داده است.

دیجی‌همکار به عنوان نماینده رسمی شرکت ESET در خاورمیانه، در راستای فراهم نمودن بستری مناسب و قابل اطمینان جهت تهیه لایسنس اصلی آنتی ویروس ها، این امکان را برای کاربران گرامی فراهم نموده تا بتوانند با استفاده از درگاه های بانکی کشور، جدیدترین نسخه های خانگی محصولات امنیتی شرکت ESET را خریداری کرده و لایسنس اورجینال آنها را به نام خود در کوتاه ترین زمان ممکن از طرف شرکت ESET دریافت نمایند. با توجه به اینکه بسیاری از افراد و شرکت های متفرقه اقدام به فروش لایسنس های تقلبی آنتی ویروس ESET به عنوان لایسنس اورجینال با قیمت های اغلب ارزان می کنند، در ادامه می تواند روش تشخیص لایسنس های تقلبی از لایسنس های اصلی را مطالعه بفرمایید.



لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید