راهنمای خرید و نصب لایسنس اورجینال ESET

راهنمای خرید و نصب لایسنس اورجینال ESET

دیجی همکار به عنوان نماینده رسمی شرکت ESET در خاورمیانه امکان خرید آنلاین لایسنس اورجینال ESET از محصولات خانگی این شرکت را برای شما مشتریان گرامی فراهم نموده است. همچنین امکان پرداخت امن هزینه از درگاه های بانکی را فراهم نموده و کلیه مراحل پس از انجام خرید شامل ارسال لایسنس و ارائه خدمات پس از فروش، توسط شرکت ESET انجام می شود. شما علاوه بر امکان استفاده از خدمات پشتیبانی دیجی‌همکار، امکان استفاده از پشتیبانی شرکت ESET را نیز خواهید داشت. در ادامه با دیجی‌همکار مرکز تخصصی فروش آنتی ویروس نود 32 برای راهنمای خرید و نصب لایسنس اورجینال ESET همراه باشید.

راهنمای خرید و نصب لایسنس اورجینال ESET شیوه خرید محصول

شما کافیست محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و به سبد خرید خود اضافه نمایید. پس از آن به درگاه بانکی منتقل شده و می توانید با استفاده از کارت های شبکه شتاب، هزینه را پرداخت کنید. پس از تکمیل فرآیند خرید به فروشگاه اینترنتی دیجی‌همکار بازخواهید گشت. با این کار شما 3 ایمیل مختلف دریافت خواهید نمود. Email اول شامل صورتحساب و تایید پرداخت شما، ایمیل دوم شامل اطلاعات تکمیلی سفارش از طرف دیجی همکار و Email سوم شامل License Key خریداری شده از طرف شرکت ESET می باشد.

شیوه فعال سازی محصول به چه صورتی است؟

مراحل فعال سازی محصولات امنیتی ESET را انجام بدهید.

اعتبار لایسنس ها چه مدتی است؟

اعتبار زمانی لایسنس های ارائه شده از زمان خریداری لایسنس آغاز شده و مدت زمان اعتبار لایسنس ها که اکثرا یکساله می باشد، در Email ارسال شده توسط شرکت ESET نیز به صورت دقیق برای شما عنوان شده است.

منظور از تعداد کاربرها چیست؟

لایسنس آنتی ویروس اورجینال نیز همانند تمامی نرم افزارهای اورجینال دیگر، به صورت پیش فرض تنها برای استفاده بر روی یک سیستم طراحی شده است. در صورتی که شما بخواهید از آنتی ویروس بر روی تعداد بیشتری سیستم استفاده کنید، می بایست در زمان خرید، تعداد کاربران مورد نظر خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر شما می خواهید آنتی ویروس را بر روی 2 سیستم مستقل از هم نصب کنید، می بایست در زمان خرید، تعداد کاربر را 2 کاربره انتخاب کنید. در نظر داشته باشید با این کار، 2 لایسنس برای شما ارسال نمی شود، بلکه یک لایسنس 2 کاربره در اختیارتان قرار می گیرد که قابلیت نصب بر روی دو دستگاه مختلف را دارد. در نظر داشته باشید که در صورت استفاده لایسنس ها بر روی تعداد بیشتر کامپیوتر، شرکت ESET می تواند لایسنس شما را مسدود کرده و مجوز استفاده از برنامه را باطل کند. بنابراین در زمان خرید، بر اساس نیاز خود، تعداد کاربر صحیح را انتخاب کنید.

آیا لایسنس به صورت فیزیکی ارسال می شود؟

خیر، در این شیوه بسته ای به دست شما نرسیده و تنها لایسنس برنامه از طرف شرکت ESET برای شما ارسال خواهد شد. این روش مزیت های بسیاری دارد. یکی از ویژگی های خرید مستقیم لایسنس، عدم نیاز به منتظر ماندن برای دریافت محصول به صورت فیزیکی است. همچنین از آنجاییکه فایل نصبی آنتی ویروس ها دائما در حال تغییر و آپدیت شدن می باشد، زمانی که شما آنتی ویروس را به صورت بسته خریداری می کنید، در اکثر مواقع، فایل نصبی موجود بر روی دیسک، آخرین نسخه برنامه نمی باشد. از آنجاییکه شما برای استفاده از لایسنس خریداری شده فایل نصبی را از سایت شرکت سازنده دانلود می کنید، می توانید اطمینان داشته باشید که همواره از آخرین نسخه آنتی ویروس استفاده خواهید نمود.

نسخه های مختلف آنتی ویروس بر روی چه سیستم عامل هایی قابل استفاده است؟

نسخه های خانگی از محصولات امنیتی شرکت ESET شامل NOD32 Antivirus و Internet Security بر روی نسخه های کلاینتی شامل ویندوزهای 7، 8.1 و 10 و همچنین سیستم عامل لینوکس قابل نصب می باشند. ویرایش های Cyber Security و Cyber Security Pro بر روی macOS یا همان سیستم عامل مک و Mobile Security و ESET Smart TV Security بر روی دستگاه های مجهز به سیستم عامل Android قابل نصب خواهد بود. لطفا در نظر داشته باشید که نسخه های خانگی از محصولات امنیتی ESET قابل نصب بر روی ویندوز سرور نمی باشند.

هر لایسنس بر روی چه نرم افزارهایی قابل استفاده می باشد؟

شرکت ESET دارای سبد محصولی متنوعی می باشد، از همین رو برای اطلاع کاربران نرم افزارهایی که به واسطه خرید لایسنس ها قابل استفاده می باشند در قسمت زیر عنوان می گردند:

ESET NOD32 Antivirus

ESET NOD32 Antivirus for Windows
ESET NOD32 Antivirus for Linux
ESET Cyber Security for macOS

ESET Internet Security

ESET Internet Security for Windows
ESET Cyber Security Pro for macOS

ESET Multi-Device Security Pack

ESET NOD32 Antivirus for Windows
ESET Cyber Security for macOS
ESET NOD32 Antivirus for Linux
ESET Internet Security for Windows
ESET Cyber Security Pro for macOS
ESET Mobile Security for Android
ESET Parental Control for Android

ESET Security for Android

ESET Mobile Security for Android
ESET Smart TV Security for Android

فایل نصبی برنامه را از کجا دریافت کنید؟

در ایمیلی که از طرف شرکت ESET برای شما ارسال می شود، لینک صفحه دانلود فایل نصبی آنتی ویروس ها قرار داده شده است. به شما پیشنهاد می کنیم که فایل نصبی آنتی ویروس را از سایت های متفرقه دانلود نکرده و حتما آن را از سایت شرکت ESET دریافت کنید. نسخه های ویندوزی و لینوکسی این برنامه دارای دو ویرایش 32 بیتی و 64 بیتی بوده که بسته به معماری سیستم عامل خود می توانید ویرایش مناسب را دانلود کنید. همچنین به منظور سهولت در دانلود فایلهای نصبی، در این بخش لینک های مربوطه را به صورت مستقیم از وب سایت شرکت ESET برای شما فراهم کرده ایم:

ESET NOD32 Antivirus

Windows (32-bit): Download
Windows (64-bit): Download
Linux (32-bit): Download
Linux (64-bit): Download
macOS: Download

ESET Internet Security

Windows (32-bit): Download
Windows (64-bit): Download
macOS: Download

ESET Security for Android

ESET Mobile Security
ESET Smart TV Security

پشتیبانی لایسنس خریداری شده به چه صورتی می باشد؟

به صورت کلی خرید لایسنس، نصب نرم افزار و وارد کردن آن در برنامه مراحلی بسیار ساده بوده و هیچگونه پیچیدگی در آن وجود ندارد. اما چنانچه شما نیاز به هر گونه راهنمایی یا سوالی داشته باشید، می توانید از پشتیبانی شرکت ESET به عنوان کاربر رسمی این شرکت استفاده کرده و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. کارشناسان پشتیبانی دیجی همکار نیز در هر زمانی پاسخگوی سوالات شما کاربران گرامی خواهند بود.

آیا راهی برای بازیابی لایسنس در صورت گم شدن وجود دارد؟

اگر Email حاوی لایسنس ارسالی از طرف شرکت ESET را پاک کرده اید، می توانید با وارد کردن آدرس Email خود در لینک ذیل از وب سایت شرکت ESET، آن را بازیابی نمایید.



لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید


    جدیدترین ها