رونمایی هایک ویژن از ان وی آر های Blazer Pro و Blazer Express

رونمایی هایک ویژن از ان وی آر های Blazer Pro و Blazer Express

NVR هایک ویژن Blazer Pro و Blazer Express

هایک ویژن برند اول رده‌بندی جهانی سیستم‌های نظارتی در سال 2016 است. این روزها هایک‌ ویژن ذخیره‌سازهای بلیزر پرو و بلیزر اکسپرس را مخصوص دوربین‌های تحت شبکه معرفی کرده است. بلیزر پرو یک ذخیره‌ساز All In One با قابلیت دریافت، ذخیره و بازپخش تصاویر 256 دوربین است و حداکثر 8 هارد (7 هارد ساتا و 1 هارد Mini-SAS) را می‌توان به آن متصل نمود.

هایک‌ویژن کامل‌ترین نسخه برنامه مدیریت تصاویر (VMS) خود را بهمراه این NVR ارائه نموده است. این نسخه قابلیت‌های متنوعی همچون کنترل و راهبری دوربین‌های خاص مانند انواع پلاک‌خوان (Licence Plate), سامانه‌های پرداخت فروشگاهی (POS), تهیه نقشه گرافیکی از محیط (GIS Map) و کنترل تردد را در اختیار کاربرا ن قرار می‌دهد. بلیزر پرو همانند ذخیره‌سازهای NAS, امکان تعوض سریع هارد را در انواع RAID0, RAID1, RAID5 و RAID10 فراهم نموده، بر این اساس دو اسلت مخصوص در قسمت پشتی دستگاه تعبیه شده است.

NVR هایک ویژن بلیزر اکسپرس (Blazer Express)

NVR هایک ویژن بلیزر اکسپرس در دو نوع 16 و 32 کانال مخصوص کسب و کارهای کوچکتر طراحی و به همراه نرم‌افزار اختصاصی iVMS عرضه شده و از سیستم‌عامل ویندوز (ویندوز ۷) بهره می‎برد.

این دستگاه همانند بلیزر پرو از سامانه‌های پرداخت فروشگاهی موسوم به POS پشتیبانی می‌کند. نحوه کار این سیستم به این صورت است که با هر خرید، پروسه پرداخت تا پایان برای مشتری ضبط می‌گردد و در صورت بروز مشکل، امکان تشخیص چهره خریدار براساس سند مالی واریزی، فراهم می‌باشد. قابلیت تشخیص پلاک خودرو (ANPR) نیز از دیگر قابلیت‌های قابل ذکر NVR هایک ویژن بلیزر اکسپرس است که آنرا به انتخابی ایده‌آل برای استفاده در جایگاههای سوخت بدل می‌کند. دستگا‌ه‌های Blazer Express را می‌توان بصورت ریموت به یکدیگر متصل و بصورت واحد مدیریت نمود.

نسخه 16 کاناله این دستگاه با امکان اتصال 2 هارد تا 12 ترابایت و نسخه 32 کانال با امکان اتصال 4 هارد تا 24 ترابایت عرضه می‌شوند. هر دو دستگاه به رم 4 گیگابایت و پورت mSATA مجهز شده‌اند.



لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید


    جدیدترین ها