چرا تنظیم دقیق زمان و تاریخ در سیستم های مداربسته اهمیت دارد؟

چرا تنظیم دقیق زمان و تاریخ در سیستم های مداربسته اهمیت دارد؟

چرا تنظیم دقیق زمان و تاریخ در سیستم های مداربسته اهمیت دارد؟

تنظیم دقیق زمان و تاریخ در سیستم های مداربسته اهمیت زیادی دارد که بر کسی پوشیده نیست چنانچه در این مورد تردید دارید با دیجی همکار همراه شوید و ادامه مطلب را بخوانید. در این مبحث لزوم تنظیم تاریخ و ساعت در دستگاه جهت ضبط تصاویر دوربین های مداربسته بررسی می شود. به نظر شما تنظیم دقیق ساعت و تاریخ در سیستم های دوربین مداربسته ضرورتی دارد یا خیر؟ البته باید بدانید که نه تنها تنظیم دقیق زمان و تاریخ در سیستم های مداربسته ضرورت دارد بلکه باید روی ساعت و تاریخ ضبط تصاویر حتی روی دقایق  ضبط نیز حساس بود.

سیستم های مداربسته و امنیت

این موضوع جدا از اینکه در بازبینی فیلم ها از DVR به مصرف کننده کمک خواهد کرد در اثبات جرم نیز مدرکی غیر قابل انکار خواهد بود. بد نیست بدانید در یکی از ایالت های آمریکا، دوربین های مداربسته یک فروشگاه تصاویر باجگیری را در حال آسیب رساندن به اموال مغازه ضبط کردند. صاحب فروشگاه با پیگیری قانونی فرد متهم را به دادگاه کشاند، اما چون تاریخ DVR، تاریخی متفاوت را نشان می داد صحت فیلم رد شد و فیلم ضبط شده توسط دوربین ها عملا به مدرک بی گناهی متهم تبدیل شد! زیرا متهم در آن تاریخ واقعا آنجا نبوده!

این موضوع در دستگاه های کارت خوان و عابر بانک ها بمراتب اهمیت بیشتری دارد که کلیه ساعات و تاریخ های دستگاه های حفاظتی و دوربین های نظارتی با یکدیگر همخوانی داشته باشند تا از نظر قانونی در پیگیری جرم مشکلی پیش نیاید. دستگاه های عرضه شده در بازار ایران، عموما دارای تاریخ میلادی هستند و نمی توان تاریخ شمسی را در آن تنظیم کرد. توصیه می کنیم تاریخ میلادی را به دقت وارد کنید و از معادل سازی شمسی خودداری کنید. البته اخیرا دستگاه هایی با تاریخ شمسی به بازار عرضه شده اند که تنظیم تاریخ در آنها خیلی ساده تر خواهد بود. اهمال در این مورد به نفع شما نخواهد بود.



لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید