10 گوشی با بهترین دوربین موبایل ۲۰۱۸ ( بخش دوم)

10 گوشی با بهترین دوربین موبایل  ۲۰۱۸ ( بخش دوم)

10 گوشی با بهترین دوربین موبایل  ۲۰۱۸ ( بخش دوم)

این روزها ملاک اصلی برای خرید گوشی، داشتن دوربین قوی با قابلیت ثبت تصاویر با کیفیت است. گستردگی شبکه های اجتماعی و تصویربرداری های لحظه ای موجب شده تا کاربران گوشی های موبایل به دنبال گوشی با گوشی با بهترین دوربین باشند. طی بررسی های انجام شده از میان گوشی های موجود در بازار، 10 گوشی با برترین دوربین موبایل بیش از بقیه برندها توجه علاقه مندان به سلفی را جلب کرده اند.

بخش اول: 10 گوشی دارای بهترین دوربین موبایل 2018

6- آیفون XR اپل

باز هم اپل و یک گوشی قدرتمند که از دوربین بسیار قوی با یک لنز 12 مگاپیکسلی تشکیل شده. دوربین اصلی با قابلیت فوکوس مرحله ای اتوماتیک و پشتیبانی ار تثبیت اپتیکال تصویر، ثبت تصاویر با کیفیت را امکان پذیر کرده است.

دوربین 7 مگاپیکسلی سلفی گوشی به همراه صفحه نمایش 6.1 اینچی از دیگر ویژگی های آیفون XR اپل می باشد.

7- هوآوی P20 Pro

هوآوی P20 Pro با دیگر گوشی های این لیست یک تفاوت بزرگ دارد و آن بهره مندی از لنز دوربین سه گانه است. لنزهای اصلی دوربین هر کدام 8، 20 و 40 مگاپیکسلی هستند.

ضبط تصاویر فوق العاده با کیفیت با قابلیت زوم و تثبیت اپتیکال تصاویر و فوکوس اتومات مرحله ای از دیگر مزایای هوآوی P20 Pro است. هوآوی در سال های اخیر در رقابتی تنگاتنگ با بزرگان دیجیتال قرار گرفته و تکنولوژی های روز دنیا را در ساختار گوشی های موبایل به کار می برد.

8- گوگل پیکسل 2 ایکس ال

از مشخصات فنی 2 XL Google Pixel می توان به وجود یک لنز در دوربین موبایل اشاره کرد. تک لنز بودن این گوشی چیزی از قابلیت های آن کم نمی کند. گوگل پیکسل 2 ایکس ال در لیست گوشی با برترین دوربین موبایل جایگاه محکمی دارد.

دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی ، صفحه نمایش 6 اینچی، قابلیت فوکوس مرحله ای و تثبیت اپتیکال تصویر به همراه دوربین با سنسور 12.2 مگاپیکسلی این گوشی را در بین کاربران بسیار محبوب کرده است.

9- گوگل پیکسل 2

یک لنز دوربین واحد 12.2 مگاپیکسلی اساس کار گوشی گوگل پیکسل 2 را تشکیل می دهد. این گوشی به لحاظ مشخصات فنی و قابلیت های تصویربرداری شباهت زیادی با گوگل پیکسل 2 ایکس ال دارد ولی صفحه نمایش گوشی تنها 5 اینچی است.

10- آیفون X اپل

دو لنز 12 مگاپیکسلی در دوربین گوشی آیفون X اپل قرار گرفته که قابلیت های پشتیبانی از فوکوس خودکار مرحله‌ای (PDAF) به همراه تثبیت اپتیکال تصویر (OIS) را امکان پذیر کرده است. دوربین سلفی 7 مگاپیکسلی و صفحه نمایش 5.7 اینچی از دیگر مشخصایت این گوشی با برترین دوربین است.

نتیجه: به نظر می رسد اپل، سامسونگ و هوآوی  بازار گوشی های دوربین دار با کیفیت را در سال 2018 در دست دارند. با رسیدن به روزهای پایانی سال منتظر رونمایی از گوشی های جدید با بهترین دوربینهای موبایل هستیم.



لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید


    جدیدترین ها