درباره داهوا HDCVI Gen 3.0 با قابلیت برداشت و ضبط تصاویر 4K

درباره داهوا HDCVI Gen 3.0 با قابلیت برداشت و ضبط تصاویر 4K

درباره داهوا HDCVI Gen 3.0 با قابلیت برداشت و ضبط تصاویر 4K

کمپانی چینی داهوا دارنده رتبه چهارم رده‌بندی جهانی دوربین مداربسته 2016، از نسل سوم فناوری HDCVI شامل دوربین های 4 مگاپیکسل و 4K رونمایی کرد. داهوا HDCVI Gen 3.0 جدیدترین نسل دوربین های مداربسته در جهان است که توسط این کمپانی رونمایی شده است. هنوز زمان زیادی از معرفی دوربین‌های 5 مگاپیکسل TurboHD هایک‌ویژن نگذشته که داهوا نیز یکی از بهترین و با کیفیت ترین سیستم ها را رونمایی می کند. داهوا HDCVI 3.0 همان برگ برنده کمپانی داهواست که خیلی زود توانست در بین خریداران محبوب شود. این برند به خوبی توانست در بازار رقابت جهانی در کنار دیگر کمپانی ها ظاهر شود.

داهوا HDCVI Gen 3.0 در رقابت جهانی

به گفته داهوا در نسل جدید HDCVI شاهد در هم آمیختن بیش از پیشِ فناوری‌های آنالوگ و آی پی هستیم. اولین دوربین‌های سری HDCVI Gen 3.0 با رزولوشن 4 مگاپیکسل عرضه خواهند شد. به فاصله کوتاهی دوربین‌ها و دی‌وی‌آر های 4K نیز از راه خواهند رسید.

پیشنهاد دیجی همکار: دوربين آنالوگ بولت داهوا HD-CVI مدل DH-HAC-HFW1400DP

مولی بائو مدیر فروش بازار آسیای داهوا در مورد عرضه داهوا HDCVI 3.0 گفت: فناوری HD و قابلیت‌های پیشرفته باید بطور کامل در بستر آنالوگ عرضه شود، مانند آنچه در دوربین‌های تحت‌شبکه شاهد آن هستیم. می‌دانیم که فناوری‌های مشابهی توسط رقبای ما درحال عرضه است، اما ما انتخاب‌های متفاوتی پیش روی کاربران قرار می‌دهیم. داهوا HDCVI 3.0 انتخاب هوشمندانه تری است. داهوا توانست دوربین‌های HDCVI GenIII را از نیمه دوم 2016 به بازارهای جهانی عرضه کند، و پس از آن به فاصله کوتاهی شاهد عرضه اولین سری از محصولات  داهوا HDCVI Gen 3.0 طی نیمه دوم سال 95 در بازار های جهانی بودیم.



لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید


    جدیدترین ها