نکات نصب دوربین مداربسته در ساختمان ها (1)

نکات نصب دوربین مداربسته در ساختمان ها (1)

نکات نصب دوربین مداربسته در ساختمان ها (1)

استفاده از دوربین مداربسته می تواند امنیت ساختمان ها را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. به همین علت خریداران این دوربین ها را اقشار مختلف جامعه تشکیل می دهند. بنابراین بدیهی است که همه کاربران با چگونگی نصب دوربین مداربسته آشنایی نداشته باشند. اغلب افراد از متخصصین نصب دوربین مداربسته که معمولا از سوی فروشنده این سیستم ها به محل اعزام می شوند، کمک می گیرند. اما در صورتی که به دلایل مختلف به نصاب دوربین مداربسته دسترسی ندارید با داشتن کمی اطلاعات خودتان کار نصب را انجام دهید

اطلاعات اولیه برای نصب دوربین مداربسته

نصب دوربین های مداربسته کمی پیچیده است و برای آنکه تمامی قسمت های ساختمان در دید دوربین باشد باید چند مورد مهم را در نظر بگیرید. مثلا پیش از اقدام به خرید باید بدانید که چه نوع دوربینی مناسب شرایط ساختمان است. همچنین برای آنکه دوربین با کیفیت ترین تصویر را ارائه دهد، باید در محل مناسب و با زاویه ی صحیح نصب گردد. علاوه بر موارد ذکر شده برای نصب دوربین مداربسته به چندین کابل مختلف نیاز دارید که باید از میان انواع مختلف کابل ها نوع مناسب را انتخاب کرده و با شیوه صحیح کابل کشی نیز آشنا باشید. رعایت تمامی موارد گفته شده در کنار بسیاری نکات و ریزه کاری های دیگر، بر کیفیت تصاویر ثبت شده توسط دوربین مداربسته تاثیر مستقیم خواهند گذاشت.

انتخاب دوربین، مهم ترین قدم در نصب دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته انواع بسیار متنوعی دارد. در مرحله اول باید مناسب ترین نوع دوربین را برای خریداری انتخاب نمایید. عواملی که در هنگام تصمیم گیری برای خرید دوربین مدار بسته باید مد نظر داشته باشید شامل نیازهای امنیتی مانند ضبط یا عدم ضبط صدا، تشخیص چهره، دسترسی آنلاین به تصاویر و…، بودجه ای که برای خرید دوربین در نظر دارید، محل نصب دوربین (فضای باز، اماکن عمومی و…)، برندهای گوناگون و بسیاری موارد دیگر می شود.

خرید تجهیزات، اولین مرحله در نصب دوربین مداربسته

باتوجه به فضایی که دوربین در آن نصب می شود، نوع دوربین را مشخص نموده و تعداد دوربین های مورد نیاز برای پوشش دهی کل فضا را محاسبه کنید. خرید لوازم جانبی نظیر کابل، هارد دیسک، کانکتورها، رک، سوییچ، تجهیزات شبکه و… را فراموش نکنید. سعی کنید حجم هارد دیسک را به نحوی انتخاب کنید که اگر برای چند روز امکان خالی کردن آن را نداشتید، دوربین طبق روال به ضبط تصاویر ادامه دهد. اگر در زمینه خرید تجهیزات جانبی برای نصب دوربین مداربسته و انتخاب دوربین مدار بسته به راهنمایی نیاز دارید با ما تماس بگیرید.



لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید


    جدیدترین ها