دوربین مداربسته مناسب آسانسور

دوربین مداربسته مناسب آسانسور

دوربین مداربسته مناسب آسانسور چه ویژگی هایی دارد؟

اطلاع از ویژگی های فنی و ظاهری دوربین مداربسته مناسب آسانسور موجب می شود تا انتخاب بهتری داشته باشید و سیستم امنیتی کارآمدتری را هم نصب کنید. با دیجی همکار (مرجع فروش دوربین مداربسته) برای بررسی تخصصی دوربین مداربسته مناسب آسانسور همراه باشید.

دوربین مداربسته مناسب آسانسور با لنز واید

دوربین مداربسته ای که در آسانسور نصب می شود باید دارای لنز واید 2.5 تا 3 میلی متر باشد تا بتواند داخل کابین را پوشش کامل بدهد. بهتر است از دوربین های کوچک و لنز سوزنی و مخفی استفاده نمود. به علت کوتاه بودن ارتفاع سقف آسانسورها و در دسترس بودن دوربین، امکان سرقت دوربین زیاد است. بعد از سرقت دوربین شما می مانید و پیدا کردن سارق. رعایت نکات ایمنی را جدی بگیرید.

«البته طبق قانون باید در داخل کابین برچسبی مبنی بر استفاده دوربین مداربسته در آسانسور، نصب شود». در غیر این صورت راه شکایت از خود را برای همه باز گذاشته اید.

باید توجه داشت که معمولا کابین آسانسور از کنار کابل های برق سه فاز عبور می کند و همین موضوع باعث نویز بیشتر نسبت به مکان های دیگر می گردد. پس از دوربین های با کیفیت استفاده کنید و سطح توقع خود را هم کمی پایین بیاورید.

با توجه به اینکه کابین آسانسور دائم در حال حرکت و استفاده است، بهتر است از دوربین های بی سیم استفاده شود. در صورت استفاده از دوربین های معمولی و کابل کواکسیال، به مرور رشته های شیلد سیم قطع شده، تصویر دچار نویز و پرش شده و پس از مدتی مغزی کابل و رشته ها به کل قطع می گردد. اگر دی وی آر در طبقات بالایی ساختمان باشد، «اتاق آسانسور» و اگر دی وی آر در طبقات پایین قرار داشت، «چاله فرار آسانسور» بهترین مکان برای استقرار گیرنده (Reciever) دوربین های بی سیم است. به منظور نصب دوربین مداربسته مناسب آسانسور بهترین و مناسب ترین مکان را انتخاب کنید.



لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید


    جدیدترین ها