داهوا محصولات سری HDCVI-IoT را معرفی کرد

داهوا محصولات سری HDCVI-IoT را معرفی کرد

داهوا محصولات سری HDCVI-IoT را معرفی کرد

داهوا به عنوان یکی از پیشگامان در ارائه راه حل در صنعت نظارت ویدئویی، از مجموعه محصولات سریHDCVI-IoT که به عنوان یکی از اجزای تکنولوژی HDCVI 4.0 می باشد رونمایی نمود. IoT (اینترنت اشیاء) به معنای پیوند دادن دستگاهها با یکدیگر است. HDCVI-IoT یک زیرساخت IoT است که بر اساس تکنولوژی HDCVI ارائه می شود و اکوسیستم متداول ویدئو و داده های صوتی را در بستر HD-over-Coax با اطلاعات حسگرها (مانند دما و رطوبت) و آلارم ها متصل می کند. همچنین این سیستم با استفاده از آنالیز شواهد بصری خطرات بالقوه موجود را برای ایمن نگه داشتن محیط اعلام می کند.

سری HDCVI-IoT شامل دستگاه های زیر است.

سری Linca

DH-HAC-LC1220T-TH

یک دوربین 2 مگاپیکسل مدل DH-HAC-LC1200SL-W با فناوری HDCVI دارای حسگر دما و رطوبت، که با استفاده حسگرهای داخلی اطلاعات مربوط به محیط اطراف خود را از طریق آنالیز ویدیویی دریافت می کند، و تغییرات ناگهانی در شرایط محیطی را ارسال می کند. این دستگاه دارای دامنه تشخیص در شرایط  دمایی و تحمل اختلاف دمای 100 درجه سانتیگرادی از -40 درجه تا 60 درجه و حداکثر رطوبت 95% این امکان را به شما می دهد. این محصول قابلیت همگامسازی 32 دستگاه بیسیم مانند حسگر دود، تماس با درب یا آژیر را دارا می باشد، این مجموعه یک سیستم متناظر همراه با ضبط ویدیویی را برای آلارم ها فراهم می کند.

سری MotionEye

سری دوربین های  2، 4 و 8 مگاپیکسلی متشکل از تشخیص حرکت دقیق PIR بر اساس ویدئو می باشند. این سیستم به طور موثر موجب کاهش اشتباه در زنگ هشدار می شود. DH-HAC-ME2802B/DH-HAC-ME1400B/DH-HAC-ME1200B

HDCVI IoT Recorder

دستگاه رکوردر مدل DHI-XVR7000E-4KL-X یک مدیریت متمرکز مبتنی بر IoT را همراه با UI کاربرپسند، بهمراه نمایش داده ها بصورت آنلاین و تولید گزارش های آماری را ارائه می دهد. همچنین دارای قابلیت پشتیبانی از باتری داخلی برای قطعی برق در مواقع اضطراری می باشد.

Accessory

دستگاه دانگل USB مدل DH-PFM871A-N متصل به XVR می باشد که امکان دسترسی به دستگاه های هشدار بی سیم مانند آشکارساز دود و یا تماس های درب، اعلام حریق را در فاصله ایی تا 500 متر فراهم می کند.

موارد استفاده کاربردی

انبار مواد غذایی، پزشکی و مواد شیمیایی

در انبار مواد غذایی دما و رطوبت باید در محدوده خاصی نگه داشته شوند تا آسیب و خطرات را کاهش دهند. با استفاده از سیستم HDCVI-IoT، هنگامی که شاخص مربوطه فراتر از مقدار تنظیم شده شما باشد، زنگ هشدار بلافاصله فعال می شود.

موزه و کتابخانه

اشیاء تاریخی در موزه ها و کتاب ها در کتابخانه ها نیاز به محیطی امن برای ذخیره سازی می باشند. سیستم HDCVI-IoT، در حین نظارت دقیق، همچنین تمامی داده ها را در گزارش ها را بطور منظم ثبت می کند.

مزرعه و گلخانه

رشد گیاهان و حیوانات به عوامل محیطی بسیاری بستگی دارد. داهوا محصولات سری HDCVI-IoT با تحلیل و بررسی تمامی شرایط محیطی از طریق نظارت ویدیویی نحوه اعمال مدیریت را آسان می سازد.



لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید


    جدیدترین ها