دوربین های هایک ویژن سری DarkFighter-X فیلمبرداری در نور ضعیف را متحول می‌کنند

دوربین های هایک ویژن سری DarkFighter-X فیلمبرداری در نور ضعیف را متحول می‌کنند

با عرصه دوربین های هایک ویژن سری DarkFighter-X فیلمبرداری در نور ضعیف را متحول می شود

Peter Guan مدیر فروش هایک‌ویژن در رابطه با دوربین های هایک ویژن سری DarkFighter-X می‌گوید:

حدود 70 درصد جرائم در شب اتفاق می‌افتد و شناسایی مجرمین در این شرایط بزرگ‌ترین چالش برای دوربین‌های مداربسته است. چالشی که با دارک‌فایتر ایکس DarkFighter-X رفع خواهد شد! چهره‌ها شفاف‌تر و قابل تشخیص‌تر و محیط اطراف واضح‌تر از همیشه خواهند بود، مواردی که وجودشان برای در اختیار داشتن مدرک جهت حل مشکلات احتمالی، ضروری است. سری جدید DarkFighter-X در شرایط نزدیک به تاریکی مطلق (0/001 لوکس نوری) تصاویر رنگی و شفاف با حداقل نویز برداشت می‌کند، شارپ‌تر و کم‌نویزتر از نسل فعلی دوربین‌های دارک‌فایتر.

به گفته‌ی هایک‌ویژن تصاویر برداشت شده بلحاظ تنالیته‌ به رنگ‌های واقعی نزدیک خواهند بود، مشابه رنگ‌هایی که چشم انسان دیده و درک می‌کند. چشم با استفاده از سلول‌های مختلف اطلاعات نور و رنگ را دریافت و برای تحلیل به سمت مغز ارسال می‌کند. دوربین‌های DarkFighter-X هم از روش مشابهی استفاده می‌کنند، یک سنسور IR اطلاعات نور محیط و سنسور اصلی نیز اطلاعات مربوط به رنگ و بافت را دریافت می‌کنند و در نهایت پردازنده‌ی دوربین با ترکیب این اطلاعات، تصاویر رنگی شارپ و شفاف با کمترین میزان نویز ارائه می‌دهد.

در دوربین‌های دارک‌فایتر ایکس، از دو سنسور نور و رنگ برای ثبت تصاویر استفاده شده است. دوربین‌ها و فناوری‌های مشابه که عموما به استارلایت مشهور هستند، تصاویر رنگی پُر نویز و بلوری برداشت می‌کنند. ظاهرا مهندسین هایک‌ویژن با استفاده از 2 سنسور نوری و رنگی توانسته‌اند به این معضل غلبه کنند.

در حال حاضر دوربین‌های دارک‌فایتر ایکس در دو نوع PTZ و بولت 2 مگاپیکسل عرضه شده که هر دو به لنزی با قابلیت زوم 25 برابر اپتیکال، فناوری فشرده‌ساز H.265+, استاندارد IP66 و فناوری تشخیص هوشمند مجهز می‌باشند. به گفته‌ی هایک‌ویژن، دوربین‌های DarkFighter-X ایده‌آل‌ترین انتخاب برای نظارت شهری، خیابانی، میدانی، خطوط ریلی، انبارها، سوله‌ها، فرودگاه‌ها و جنگل‌ها می‌باشند.



لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید


    جدیدترین ها