معرفی آیفون iPhone XR

معرفی آیفون iPhone XR

معرفی آیفون iPhone XR

باز هم کنفرانس اپل و باز هم شگفتی های جدیدی، این بار در کنفرانس سالانه اپل، به معرفی آیفون iPhone XR پرداخت، که شباهت زیادی هم به آیفون XS حاضر در همین همایش را داشت. البته که با مشخصات ضعیف تری روبروست که قطعا قیمت پایین تری هم خواهد داشت و مثل آیفون 5C، رنگ بندی های متفاوت و جذابی دارد و برای آن دسته کسانی است که نمی خواهند بالاترین هزینه را برای در دست داشتن مدلی جدید از آیفون پرداخت کنند.

نمایشگر تمام مایعی رتینا

پیشرفته‌ترین LCD موجود در صنعت، فناوری تشخیص چهره یا Face ID سریع تر، تراشه یا چیپست هوشمند و قدرتمند درون گوشی های هوشمند و یک سیستم دوربین خارق العاده. همه و همه در iPhone XR. تلفن همراه هوشمندی که از هر جهتی زیباست.

آیفون XR با صفحه نمایش 6.1 اینچی، بزرگترین ال‌سی‌دی (Liquid Retina) تابحال گوشی های آیفون است. همراه با پیشرو بودن دقت رنگ در صنعت، گستره ای از رنگ های مختلف و صداهایی واقعی. تپ کنید (لمس کنید) تا بیدار شود! تمام صفحه ای که برای شما تمام تفاوت ها را ایجاد خواهد کرد. این صفحه نمایش گوشه های کاملا گرد شده دارد که یک طراحی زیبا و منحصر به فرد را به ارمغان آورده است. قابل توجه است که این گوشه ها کاملا درون یک مستطیل استاندارد قرار دارند و به خوبی در دست قرار می گیرند.

استفاده از موادی استثنایی

بادوام ترین شیشه جلویی تلفن همراه، همراه با نوارهای آلومینیومی هوا فضایی. مقاوم در برابر آب و گرد و غبار و شش نکته خیره کننده جدید. این گلس در آزمایشگاه ها و شرایط کاملا کنترل شده تحت آزمون و آزمایش قرار گرفت و امتیاز و گواهی IP67 تحت استاندارد IEC 60529 را گرفته است که می تواند تا عمق 1 متری تا 30 دقیقه در برابر آب دوام بیاورد.

فرایند رنگ 7 لایه ای

گلس زیبای پشت گوشی طی فرایند پیشرفته ای بدست آمده که رنگ های غنی و پر عمقی را به شما هدیه می دهد. برای طراحی نوارهای آلومینیومی هوا فضایی با کیفیت خیلی بالا، از آلیاژ ویژه طراحی شده توسط خود اپل در سه مرحله استفاده شده و برای تکمیل رنگ شیشه عقب، عمل آنودایز (روکش کردن یک فلز به ویژه آلومینیوم با یک لایه اکسید محافظ توسط یک فرایند الکترولیتی که در آن فلز، آند را تشکیل می دهد) صورت گرفته است.

شارژ بی سیم

گلس پشت گوشی این اجازه را به شما می دهد تا iPhone XR خودتان را به صورت بی سیم (wireless) و خیلی راحت شارژ کنید. باید بدانید که این شارژر حتی از آیفون X هم سریع تر تلفن شما را شارژ خواهد کرد.

فیس آی‌دی (Face ID) پیشرفته

در آیفون XR امنیت خیلی راحت می شود زمانی که صورت شما همان گذر واژه شما باشد! راحت می توانید قفل آیفون خود را باز کرده، وارد برنامه ها و اپ ها شده و در یک چشم بهم زدن پرداخت ها را انجام دهید. این قابلیت یکی از ایمن ترین سیستم های احراز هویت چهره ای پیاده سازی شده تا به حال در تلفن های همراه هوشمند است. و حالا شاهد سریع تر و بهتر شدن آن هستیم.


XS-آیفون-Face-ID

قابلیت بایونیک A12 هوشمند (Bionic)

این مورد قدرتمندترین و هوشمندترین تراشه آیفون به کمک هوش مصنوعی نسل بعدی موجود (نسل جدید Apple A11 Bionic) در تلفن همراه است. اپل برای داشتن تجربه ی هیجان انگیز واقعیت افزوده و پرتره باورنکردنی با کنترل حرفه ای و سرعت عالی در هر کاری که انجام می دهید، همه تلاش خود را کرده است.

Apple A12 Bionic مبتنی بر معماری 7 نانومتری است و عملکرد گرافیکی را تا 50%، عملکرد هسته ها را تا 15%سریعتر کرده و تا 50% میزان مصرف انرژی را کمتر (صرفه جویی در مصرف) و بهره وری آن را به کمک هسته ها افزایش داده است. سورپرایز اصلی این بخش هوش مصنوعی این پردازنده است که یک پردازشگر جداگانه 8 هسته‌ای خواهد بود، پردازشگر سیگنال تصاویر بهبود داده شده و کنترل عملکرد پیشرفته، لذت استفاده از آیفون جدید را دو چندان کرده است. این پردازنده 8 هسته ای برای شما تا پنج تریلیون پردازش را در لحظه انجام می دهد که واقعا رقمی باورنکردنی است.

سیستم دوربین پیشرفته

محبوب ترین دوربین جهان، حالا عصر جدیدی از عکاسی را آغاز می کند. حسگر نوآورانه ای که با ISP و هوش مصنوعی به خوبی کار می کند تا در خلق تصاویری که تاکنون نگرفته اید، یاور شما باشد.

مد پرتره

 آیفون XR از یک دوربینی با لنز سینگل و یادگیری ماشین بهره برده تا هنگام فوکوس، ماهرانه افراد حاضر در پیش زمینه را در مقابل پس زمینه ی تار، کاملا شارپ نگه دارد.

افکت بوکه پیشرفته

مد پرتره تصاویر به لطف ویژگی بلور پس زمینه پیشرفته، حرفه ای تر به نظر می رسند. به کمک کنترل کامل پیشرفته جدید حالا شما می توانید عمق میدان را پس از عکاسی در پرتره ها تنظیم کنید.

HDR هوشمند

در آیفون XR، فریم ها و قاب های ثانوی، حسگر سریع تر و تراشه بایونیک A12 قدرتمند باعث ایجاد جزییات برجسته و سایه بیشتری در تصاویر شما می شود. ویژگی Smart HDR همان HDR قبلی خواهد بود که کمی هوشمند‌تر شده است. تفاوت اینجاست که هر بار عکس می‌گیرید، هشت عکس به صورت همزمان گرفته می‌شود تا جزئیات سایه و هایلایت بهتر شناسایی شود تا عکس بهتری ثبت شود.

دوربین پشت دستگاه:

  • دوربین 12 مگاپیکسلی
  • f/2.2 لنزهای wide-angle
  • سنسور 2 برابر سریع تر برای Smart HDR در تصاویر شما
  • مد پرتره با کنترل پیشرفته
  • ویدیو 4K تا 60 فریم بر ثانیه

دوربین جلو دستگاه:

  • دوربین TrueDepth
  • f/2.2 لنزهای wide-angle
  • مد پرتره با کنترل پیشرفته
  • ویدیو 1080p تا 60 فریم بر ثانیه

آیفون iPhone XR، یک گوشی آیفون میان رده ای با قیمتی ارزان تر در رنگ بندی های گوناگون سفید، مشکی، آبی مرجانی، قرمز و زرد با تاخیری یک ماهه به عرضه عمومی گذاشته خواهد شد.

 شرکت اپل در تبلیغاتش می گوید هیچ موبایل دیگری مثل آیفون نخواهد بود. هر قابلیت آیفون به خودی خود یک بخش کامل است. این تلفن همراه طوری ساخته شده که با حفظ حریم خصوصی، امنیت خوبی را برای شما فراهم کرده و به شیوه های نوینی هم قابل بازیافت است.



لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید