معرفی شرکت تیاندی غول تجهیزات نظارتی و حفاظتی

معرفی شرکت تیاندی غول تجهیزات نظارتی و حفاظتی

معرفی شرکت تیاندی غول تجهیزات نظارتی و حفاظتی

تکنولوژی دیجیتال تیانجین تیاندی با عنوان تجاری Tiandy Tech در سال 1994 تاسیس شد که بعنوان یکی از شرکت های فعال در صنعت سیستم های نظارت تصویری شناخته می شود. زمینه کاری این شرکت در تولید و توسعه دوربین های مداربسته، دوربین های تحت شبکه، سرورهای ویدیوی تحت شبکه و گیرنده فرستنده های فیبر نوری، هم پای سیستم های Matrix گسترده شده است. این شرکت مقام “10 برند برتر امنیت ملی در چین” را در سالهای 2003 تا 2008 بدست آورده است. شرکت تیاندی دارای کانالهای پخش جهانی است که محصولاتش را در بیش از 50 کشور جهان ارائه می دهد.

TIANDY یکی از بزرگترین کارخانه های تولید کننده دوربین مداربسته در جهان می باشد. این شرکت با تمرکز بر نظارت تصویری IP و با در اختیار داشتن 2000 کارمند از جمله 800 مهندس مجرب در بخش تولید و تحقیق و توسعه خود را به سرعت در بازار سیستمهای حفاظتی معروف نمود، تنوع محصولات، کیفیت بالا و قیمت مناسب اصلی ترین دلایل توسعه بازار و فروش محصولات این شرکت در جهان می باشد. اما رشد این شرکت در سالهای 2015 تا 2017 صورت گرفته چنانکه در سال 2015 رتبه 25 جهان و سال 2017 رتبه 11 جهان را بخود اختصاص داد. با مستند به رتبه بندی 50 برند برتر دوربین مداربسته 2017 که بیانگر تکنولوژی برتر تیاندی در دوربین ها و محصولات در بالاترین سطح استانداردهای جهانی قرار می گیرد.

جالب است بدانید که دوربین های مداربسته TIANDY تیاندی با توجه به همکاری مستقیم با سونی به ادعای خود تیاندی، از تکنولوژی بالاتری به نسبت دیگر دوربین های چینی بازار ایران مانند RASTER و DAHUA و HIKVISION و SESCO و …. برخوردار است، لذا توانسته در بسیاری از پروژه های حفاظتی به دلیل قیمت و کیفیت فوق العاده خود به برندی بینظیر و موفق در بازار ایران و جهان تبدیل گردد. اجرای پروژه های فرودگاه هیترو لندن، فرودگاه لاهور پاکستان، ورزشگاه ناتل برزیل، گمرک ترکیه و ده ها پروژه دیگر بخشی از این قدرت نمایی می باشد.

محصولات TIANDY

تیاندی از ابتدا بر روی محصول های آی پی متمرکز بوده است. محصولات تیاندی به طور کلی به دو بخش تقسیم می شوند:

  • سری H265
  • سری استارلایت

    سری استارلایت که شامل: سری استاندارد، سری های پروژه محور و سری H265 سری “PoE” و سری استاندارد برای “NVR “ می باشد.

شعار تیاندی

تیاندی متعهد به ارائه خدمات به مشتریان با تجهیزات و راه حل هایی قابل اعتماد، با کیفیت بالا با مشاوره فنی و پشتیبانی عالی به همراه قیمت رقابتی می باشد. از دیگر افتخاراتشان قرار گرفتن در بین ده شرکت برتر حفاظتی چین، و واقع شدن در رتبه پنجم دوربین مداربسته جهان، و یازدهم حفاظت الکترونیک می توان یاد کرد. هم چنین بعنوان مرکز فن آوری ملی و ضمنا مرکزی برای تحصیلات تکمیلی تیاندی فعالیت می نماید. تمام محصول های تیاندی برای کاربردهای حرفه ای ساخته و آزمایش شده اند.

دارا بودن گواهینامه ایزو 9001 و 2000 و همچنین استانداردهای با اعتبار FCC, CE, Rohs & CCC محصولاتی که وارد بازار می شوند. همچنین بعنوان یکی از 37 شرکت از اعضاء کامل آنویف، انطباق محصولات خود را با سایر شرکت ها ارائه می کنند. با افزایش نرخ رشد سالیانه 30 درصدی، تیاندی مطمئن است که به یک بازیکن کلیدی حفاظت الکترونیک تبدیل شده و به ایمنی جهان کمک می نماید. تیاندی با استفاده از بالاترین سطح از کنترل کیفیت بدنبال جلب بیشتر رضایت مندی مشتریان و بهبود مستمر محصول ها و فرآیند های خود است.



لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید


    جدیدترین ها