معرفی شرکت داهوا تکنولوژی (Dahua) تولید کننده دوربین مداربسته، DVR ،NVR

معرفی شرکت داهوا تکنولوژی (Dahua) تولید کننده دوربین مداربسته، DVR ،NVR

داهوا تکنولوژی

داهوا تکنولوژی یکی از پیشگامان ارائه دهنده خدمات و راهکار در صنعت نظارت و محافظت ویدیو جهان (دوربین مداربسته) است. با بیش از 13000 کارمند در سراسر جهان، راه حل ها، محصولات و خدمات شرکت Dahua در بیش از 180 کشور و منطقه مورد استفاده قرار می گیرد. داهوا 42 شرکت تابعه جهانی دارد که آسیا، آمریکا، اروپا، خاورمیانه، اقیانوسيه، آفریقا و … را تحت پوشش دارد. به کمک راهکارهای نظارتی، داهوا کیفیتی بی نظیر، قابلیت اطمینان و ثبات و پایداری را ارائه می دهد.

داهوا (Dahua) متعهد به ارائه بهترین راه حل ها و محصولات با کیفیت همراه با جدیدترین فناوری ها است تا کاربران نهایی بتوانند با موفقیت کار خود را انجام دهند. در سال 2001، Dahua اولین شرکت در چین بود که یک (دوربین مداربسته) ضبط کننده ویدیویی یا همان رکوردر دیجیتال بلادرنگ real-time توکار 8 کاناله را راه اندازی کرد. از آن پس، این شرکت همچنان به سرمایه گذاری در ایجاد قابلیت های تحقیق و توسعه قوی (R&D) برای تکنولوژی و نوآوری جدید ادامه داده است.

dahua company

داهوا از سال 2010 حدود 10 درصد از درآمد فروش سالانه خود را صرف سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه کرده است. این شرکت دارای 4 موسسه تحقیقاتی است:

موسسه فناوری پیشرفته (Advanced Technology Institute)

موسسه داده های حجیم (Big Data Institute)

موسسه تراشه (Chip Institute)

موسسه ابر ویدئو (Video Cloud Institute)

در حال حاضر در این شرکت تکنولوژی، بخش تحقیق و توسعه بیش از 6000 مهندس آمریکایی، اروپایی و آسیایی مشغول به فعالیت هستند. این کارمندان فنی روی پیشرفته ترین تکنولوژی ها در هوش مصنوعی (AI)، اینترنت اشیا (IoT)، خدمات ابری، ویدئو، امنیت سایبری و قابلیت اطمینان نرم افزار و دیگر فناوری ها مشغول به کار هستند. Dahua تا سال 2016 بیش از 800 اختراع ثبت کرده است. شرکت Dahua در رده بندی اعلام شده موسسه IHS رتبه سوم جهان را در بین 50 برند برتر دوربین مداربسته و تجهیزات نظارتی-امنیتی در سال 2017 کسب کرده که بالاتر از شرکت های مطرحی همچون هانوا تکوین سامسونگ سابق، اکسیس سوئد، تایکو آمریکا، اپتکس ژاپن، ویوتک تایوان، کوماکس کره جنوبی و … قرار دارد.

هسته اصلی خط تولید دوربین مداربسته Dahua شامل دوربین های مداربسته (CCTV)، دوربین های تحت شبکه، DVRها، NVRها و تکنولوژی HDCVI برای انتقال تصویر با وضوح بالای تا 4K از طریق کابل کواکسیال و … می تواند در بسیاری از بخش ها از جمله بانکداری و مالی، دولتی، صنعتی، خرده فروشی، ورزش و سرگرمی، حمل و نقل و انرژی استفاده شود.

محصولات داهوا

دوربین‌های تحت شبکه دوربین مداربسته تحت شبکه داهوا

دوربین های اسپید دام ( speed dome ) اسپیددام داهوا

دوربین‌های آنالوگ دوربین مداربسته داهوا

دستگاه‌های ضبط دیجیتال DVR دی وی آر داهوا

دستگاه‌های ضبط تحت شبکه NVR ان وی آر داهوا

دستگاه‌های ضبط ترکیبی

رمزگذار و رمز گشا (Encode, Decoder)

کارت‌های رمز گذار و رمز گشای تصاویر

لوازم جانبی (صفحه کلید، لنز، پایه، آداپتور برق، کاور دوربین و…

با وجود نوآوری های فنی سفارشی شده و خدمات انتها به انتها، راه حل های هوشمندانه ترافیک و دیگر راهکارها اعتماد همیشگی مشتریان را برای این شرکت فراهم کرده است که می دانند همیشه بهترین راه حل برای مشکلات خود را خواهند یافت.



لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید


    جدیدترین ها