معرفی شرکت هایک ویژن ( Hikvision ) تولید کننده دوربین مداربسته، DVR ،NVR

معرفی شرکت هایک ویژن ( Hikvision ) تولید کننده دوربین مداربسته، DVR ،NVR

هایک ویژن

شرکت هایک ویژن بعنوان بزرگترین تولیدکننده و برند پیشتاز تجهیزات نظارت تصویری در حوزه سیستم های امنیتی در جهان به شمار می آید. این شرکت در سال 2001 با یک تیم 28 نفره و 49 درصد سرمایه خارجی در هانگ زو چین تاسیس، و به سرعت تبدیل به یکی از پیشتازان صنعت نظارت تصویری جهان گردید. با دیجی همکار برای معرفی شرکت هایک ویژن ( Hikvision ) تولید کننده دوربین مداربسته، DVR ،NVR همراه باشید. هایک‌ویژن یکی از تولیدکنندگان عمده محصولات نظارت تصویری در جهان است. این کمپانی، از قوی ترین تیم R&D (تحقیق و توسعه) که بطور متوسط سالیانه در حدود 8 درصد از سود خود را به این بخش اختصاص می دهد، و جدیدترین تکنولوژی ها برای طراحی، تولید و توسعه مبتکرانه دوربین های مداربسته و سایر محصولات نظارتی استفاده می کند.

محصولات این شرکت شامل دوربین های مداربسته تحت شبکه، دوربین های مداربسته آنالوگ، دوریبن های مدار بسته HD، دستگاه NVR و دستگاه DVR، نرم افزارهای مدیریت تصویر، سیستم های اعلان خطر و کنترل دسترسی، Encoder (رمزگذار)، Decoder (رمزگشا) و سایر تجهیزات امنیتی می‌باشد، که بعلت تنوع زیاد، نیاز کلیه بازارهای صنعتی از جمله: خرده فروشان، بانک ها و موسسات مالی، حمل و نقل، آموزش و پرورش، مراکز دولتی و تجاری و املاک را برآورده می سازد.

هایک ویژن در 16 سپتامبر 2016، با بیش از 20 بیلیون دلار سرمایه تجاری، بیش از 18000 کارمند و جمعا 40 شعبه، بخش عظیمی از سهم بازار در این صنعت را به خود اختصاص داده است. همچنین این شرکت در رده بندی اعلام شده موسسه IHS رتبه اول جهان را در بین 50 برند برتر دوربین مداربسته و تجهیزات نظارتی-امنیتی در سال 2017 کسب کرده که بالاتر از غول هایی همچون هانیول آمریکا، بوش آلمان، سافران فرانسه، اکسیس سوئد و داهوا چین می باشد.

ساختار مدیریتی شرکت هایک ویژن

شرکت هایک‌ویژن بعنوان شرکتی مستقل دارای مجموعه‌ای از سهامداران عمومی و خصوصی است. از 30 ژوئن 2016، 41.88 درصد از سهام این شرکت بصورت مشترک متعلق به دو شرکت CETHIK و CETC است که هر دو بخشی از CETC، و در تملک یک شرکت دولتی هستند. در حال حاضر، هیئت مدیره هایک ویژن متشکل از 8 مدیر است که 3 نفر آنها مستقل، آقایان Cheng Tien-Chong ،Wang Zhidong و Lu Jianzhong و 5 نفر دیگر غیر مستقل، آقایان Chen Zongnian ،Liu Xiang، Kung Hung Ka ،Hu Yangzhong و Wu Weiqi هستند. آقای Hu Yangzhong بعنوان مدیر اجرایی هایک‌ویژن، مدیریت تیم ارشد اجرایی و عملکرد روزانه شرکت را نظارت می‌کند. این شخص روابط بسیار نزدیکی با رئیس جمهور چین آقای شی جین پینگ دارد.

این شرکت فعالیت‌های روزانه خود را کاملا مطابق با قوانین کاربردی و اصول تجاری اجرا می کند. جلسات سهام داران، جلسات هیئت مدیره و جلسات ناظران هم، که از تشکلات مدیریتی شرکت هستند، مطابق با اساسنامه و قوانین داخلی شرکت اداره می شوند. تیم مدیریتی هایک‌ویژن بعنوان 10 تیم برتر مدیریت در میان شرکت های SME برای 5 سال متوالی انتخاب شده است. علاوه بر این، هیئت مدیره این شرکت نیز بعنوان بهترین رابط سرمایه گذاری در میان انجمن شرکت های SME و انجمن مدیران برجسته در قرن 21 شناخته شد.

هایک‌ویژن بعنوان عرضه کننده پیشگام در تولید محصولات نظارت تصویری در جهان

با توجه به تحقیقات صورت گرفته، هایک ویژن 19.5 درصد از سهم بازار نظارت تصویری جهان در سال 2015 را به خود اختصاص داده است. این درصد در سال 2010 فقط 4.6 درصد بوده بنابراین برای 5 سال متوالی، بعنوان رهبر شماره یک جهان در رتبه بندی جهانی در تولید تجهیزات نظارت تصویری شناخته شد. در سال 2015، هایک‌ویژن با 12.2 درصد برای اولین بار در رتبه اول بازار EMEA و رتبه دوم بازار آمریکا قرار گرفت. هایک ویژن بخش اعظمی از منابع خود را به امور فنی، مهندسی، فروش و خدمات پشتیبانی مشتریان خود در جهان اختصاص داده است. در تیم فروش خارجی هایک ویژن حدود 90 درصد از کارکنان، بومی هستند. بعنوان مثال، از میان 210 نفر کارکنان هایک ویژن اروپا، بیش از 190 نفر آنها بومی هستند.

هایک‌ویژن متعهد به نوآوری و تحقیق و توسعه

در پایان سال 2015، هایک‌ویژن یک تیم 7181 نفری R&D از مهندسان آمریکایی، اروپایی و آسیایی بزرگترین عرضه کنندگان سیستم های حفاظتی را در اختیار داشت. سرمایه گذاری در R&D، پیشرفت های قابل توجهی را در پردازش تصاویر، کد گذاری های صوتی و تصویری، آنالیز محتوای تصاویر، کنترل و انتقال داده های شبکه ای، ذخیره سازی، محاسبات و دیگر نوآوری ها بهمراه داشت. در عین حال، هایک ویژن با مدیران فناوری های جهانی از جمله: Intel، Texas Instruments، Ambarella، Sony، Hisilicon، Western Digital و Seagate نیز همکاری دارد.

محصولات هایک ویژن

  • دوربین‌های تحت شبکه دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن
  • دوربین های اسپید دام ( speed dome ) اسپیددام هایک ویژن
  • دوربین‌های آنالوگ دوربین مداربسته هایک ویژن
  • دستگاه‌های ضبط دیجیتال DVR دی وی آر هایک ویژن
  • دستگاه‌های ضبط تحت شبکه NVR ان وی آر هایک ویژن
  • دستگاه‌های ضبط ترکیبی
  • رمزگذار و رمز گشا (Encode, Decoder)
  • کارت‌های رمز گذار و رمز گشای تصاویر
  • لوازم جانبی (صفحه کلید، لنز، پایه، آداپتور برق، کاور دوربین و

بهینه سازی قابلیت اجرایی هایک ویژن

برای بهینه سازی عملیات داخلی و مدیریت بهره وری، هایک‌ویژن سیستم های SAP ERP-R3 ،Oracle Siebel CRM، PTC Windchill PDM/PLM، Oracle Peoplesoft HCM و همچنین CMMI و IPD را برای مدیریت R&D معرفی کرده است. هایک‌ویژن، شرکت Deloitte را بعنوان حسابرس امور مالی در سال 2016 استخدام کرد. در فوریه سال 2016، هایک ویژن مبلغ 400 میلیون یورو بابت صدور ضمانت نامه به آژانس های رتبه بندی بین المللی Fitch، S&P و Moody پرداخت کرد.



لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید


    جدیدترین ها