نکات قابل توجه در هنگام خرید دوربین مداربسته

نکات قابل توجه در هنگام خرید دوربین مداربسته

نکات قابل توجه در هنگام خرید دوربین مداربسته

1-دوربین مداربسته سارق را نمی تواند دستگیر نماید.

قبل از هر نکته ای به این موضوع توجه داشته باشید که دوربین مداربسته یک سیستم حفاظتی به صورت منفعل می باشد. این بدان معناست که نمی توان از آن به عنوان یک ابزار برخورد کننده استفاده کرد. چنانچه سارقی وارد حریم شما شد دوربین به تنهایی و خودی خود نمی تواند با سارق مقابله و او را متوقف نماید. در واقع دوربین مداربسته قبل و بعد از ارتکاب جرمی به کمک شما می آیند این بدان معنی است که قبل از ارتکاب جرم می تواند شما رو متوجه این موضوع کند تا خود شما اقدامی برای بازدارندگی انجام دهید و همچنین بعد از ارتکاب جرم می تواند تصاویری برای شناسایی سارق به شما ارائه دهد. چنانچه نیازمند ابزاری برای جلوگیری و یا به عبارتی بازدارندگی هستید می توانید از دزدگیر استفاده نمایید. نکات مهم خرید دوربین مداربسته

2-انتخاب دوربین مداربسته با کیفیت مناسب

سعی کنید از دوربین هایی با برند اصلی که کیفیت مناسبی دارند استفاده نمایید و همچنین سعی کنید دوربین را در بهترین موقعیت مکانی قرار دهید چرا که اگر موارد مذکور را چناچه رعایت نکنید دوربین نصب شده برای شما موثر نبوده و تفاوتی با نصب نکردن آن نخواهد داشت.

3-قبل از خریداری دوربین به روش های دیگر هم بنگرید.

در بعضی از مواقع محیط مدنظر شما با یک سری تعامل حل می شود. در صورتی که روش های ارزانتری یافتید ابتدا از آن استفاده نمایید. گاهی اوقات بعد از یک مشاوره متوجه آن می شود که نیازی به دوربین مداربسته نبوده ولی در حالت کلی طبق تجربیات کسب شده در بازار، مشتری ای نبوده که از وجود دوربین مداربسته ناراضی باشد.

4-آیا دوربین مداربسته می تواند برای من دردسر ایجاد نماید؟

چنانچه دوربین را به صورت مخفی نصب نکرده باشید و به صورت واضح در معرض عموم باشد احتمال این موضوع خیلی کم است. چنانچه دوربین را در یک موقعیت مشاع نصب کرده باشید باید رضایت اکثریت اعضای ساختمان را داشته باشید.

5-آیا دوربین مداربسته نیاز به نگهداری دارد؟

دوربین مداربسته تقریبا هزینه خاصی برای نگهداری ندارد اما برای اینکه هزینه های نگهداری را کاهش دهید می توانید حداقل به صورت هفتگی سیستم را چک کرده و از درست کار کردن آن اطمینان حاصل فرمایید.



لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید


    جدیدترین ها