QNAP از دوربین های تشخیص سن و جنسیت خود پرده برداری کرد

QNAP از دوربین های تشخیص سن و جنسیت خود پرده برداری کرد

QNAP از دوربین های تشخیص جنسیت و سن خود پرده برداری کرد

در ادامه اطلاع رسانی فناوری های جدید در ارتباط با دوربین های مداربسته امروز تکنولوژی دوربین های تشخیص سن و جنس را بررسی می کنیم. در ادامه با دیجی همکار همراه شوید تا از جدیدترین دوربین های تشخیص جنسیت و سن اطلاعات خوبی به دست آورید.

کیونپ (QNAP)

(QNAP (Quality Network Appliance Provider : در واقع همانطور که از نام محصول پیداست این شرکت مشخصا ( ارائه دهنده ابزارها و دستگاه های با کیفیت شبکه ) می باشد. این کمپانی فعالیت رسمی خود را از سال 2004 آغاز نمود و توانست با تولید و ارائه محصولات با کیفیت اکنون جزو برترین تولید کنندگان محصولات شبکه در بین رقبای خود باشد. به طور کلی اهم فعالیت و تولیدات شرکت QNAP به شرح ذیل است:

– دستگاه های ذخیره سازی تحت شبکه         NAS) Network Attached Storage)

– دستگاه های ضبط ویدیو در شبکه                  NVR) Network Video Recorder)        

از ویژگی های دستگاه های QNAP می توان به کاربری بسیار آسان، توانایی و عملکرد بالا، امکان افزایش ذخیره سازی در مقیاس بسیار بالا و آسان، قدرت، دوام و کیفیت بالا نام برد. کمپانی QNAP برنامه خاصی طراحی کرده که امکان تشخیص سن و جنسیت را به دوربین های مداربسته می دهد. دوربین های تشخیص جنسیت و سن انقلابی در سیستم های امنیتی به وجود آورده است.

بررسی دوربین تشخیص سن

در همین مطلب گفته شد که اخیرا کمپانی QNAP برنامه خاصی طراحی کرده که امکان تشخیص سن و جنسیت را به دوربین های مداربسته می دهد این قابلیت در شناسایی افراد بسیار تاثیرگذار است. با استفاده از این برنامه مغازه داران و خرده فروشی ها می توانند غیر از دریافت و ضبط تصاویر دوربین های مداربسته، تبلیغات هدفمند بر اساس سن و جنس مراجعین خود داشته باشند. طی 3 روز برگزاری نمایشگاه سکیوتک، مراجعین استقبال زیادی از این نوآوری بعمل آوردند.



لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید


    جدیدترین ها