پشتیبان گیری سریع از عکس ها و فیلم ها

پشتیبان گیری سریع از عکس ها و فیلم ها

پشتیبان گیری سریع از عکس ها و فیلم ها

در صورتی که نگران از بین رفتن عکس ها و فیلم های داخل کامپیوتر خود هستید و به فضای ذخیره سازی ابری هم اطمینانی ندارید، این ابزار کوچکِ مقرون به صرفه می‌تواند از حافظه شما پشتیبان گیری سریع کند. اگر شما از بودن با سایر افراد لذت می برید، تعداد زیادی عکس و فیلم از تعطیلات آخر هفته و مهمانی ها و مراسم های خاص در کامپیوتر خود دارید. حال اگر بر حسب یک اتفاق، همه آن عکس ها و فیلم ها از کامپیوتر شما حذف شوند چه می کنید؟

پشتیبان گیری از چنین اطلاعاتی بصورت دستی در بهترین حالت بین 6 تا 8 ساعت زمان نیاز دارد. همچنین، سازماندهی عکس ها بصورت دیجیتال با استفاده از یک ابزار حرفه ای هزینه بالایی را در بر دارد (بسته به اینکه آن ابزار ظرفیت چه تعداد عکس و فیلم را دارد). بنابراین، دستگاهی که قصد معرفی آن را به شما داریم یک ابزار شگفت انگیز محسوب می شود چرا که تنها محصول از نوع خودش است که می تواند بیش از 60000 عکس و فیلم را بدون هیچ زحمتی و با هزینه اندک ذخیره سازی و پشتیبان گیری کند.

نحوه پشتیبان گیری سریع از عکس ها و فیلم ها

روش کار این دستگاه بسیار ساده و بدون زحمت است:

  1. دستگاه را به کامپیوتر خود متصل کنید (قابلیت کار کردن با مک و ویندوز را دارد).
  2. برنامه را باز کنید.
  3. روی کمه “Go” یا “بک‌آپ” کلیک کنید و تمام!

این دستگاه به جای شما همه فایل ها و پوشه های کامپیوتر شما را به منظور یافتن عکس ها و فیلم ها جستجو می کند. سپس بصورت خودکار از همه عکس ها و فیلم ها پشتیبان گیری می کند و آن ها را در حافظه خودش ذخیره می کند. حالا شما یک حافظه امن برای ذخیره سازی عکس ها و فیلم های خود دارید! علاوه بر این، قابلیت تشخیص عکس ها و فیلم های تکراری را دارد و فقط از یک نسخه از هر کدام پشتیبان گیری می کند. بنابراین، می تواند با حذف محتوای تکراری حداکثر استفاده را از فضای ذخیره سازی ببرد.

در صورتی که بیش از یک کامپیوتر با تعداد زیادی عکس و فیلم داشته باشید می توانید از یک حافظه برای پشتیبان گیری از عکس ها و فیلم های همه آن کامپیوترها استفاده کنید. زمانی که شما از حافظه بیش از یک کامپیوتر پشتیبان گیری می کنید این ابزار برای هر کامپیوتر یک پوشه مجزا با نام آن کامپیوتر (که شما آن نام را در زمان راه اندازی تخصیص داده‌اید) ایجاد می کند. ابزارهای مشابه ذخیره سازی و هارد های اکسترنال گران قیمت اکثرا قادر به انجام چنین کاری نیستند!

قیمت این دستگاه چقدر است؟

ممکن است باورتان نشود که شما می توانید یک حافظه 8 گیگابایتی را به قیمت 29.99 دلار خریداری کنید! همچنین شما می توانید تنها با هزینه کردن 20 دلار بیشتر، از 8 برابر این حافظه یعنی 64 گیگابایت برخوردار شوید! این هزینه را با هزینه خریداری یک هارد اکسترنال گران قیمت و پیچیده مقایسه کنید.

در صورت نیاز به تهیه هارد اکسترنال پیشنهاد می شود قبل از خرید، مقاله راهنمای خرید هارد اکسترنال را مطالعه نمایید.



لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید


    جدیدترین ها