بهترین دوربین های مدار بسته سال 2020 از لحاظ کیفیت و قیمت

بهترین دوربین های مدار بسته سال 2020 از لحاظ کیفیت و قیمت

بهترین دوربین های مدار بسته سال 2020 از لحاظ کیفیت و قیمت

مجله asmag هر ساله در ماه دسامبر میلادی، مصادف با آذرماه، لیستی از 50 شرکت برتر دوربین مداربسته حوزه حفاظتی و نظارتی ( بهترین دوربین های مدار بسته سال 2020 ) را با عنوان “a&s Security 50” منتشر می‌کند. شرکت‌ها در این لیست بر اساس میزان فروش سالیانه خود رتبه‌بندی می‌شوند. این سیستم ها شامل دوربین های مداربسته، دستگاه های کنترل دسترسی، قفل های الکترومکانیکی و … می شود.

بررسی این لیست می تواند به مشتریان در انتخاب بهترین برندهای دوربین مداربسته کمک کند. اطلاعات درز شده درباره کاندیدهای a&s Security 50 برای جدول سال 2020 توسط مجله ASMAG، پنجاه برند پرفروش و محبوب دوربین مداربسته بشرح ذیل می باشد.

انتخاب بهترین برندهای دوربین مداربسته توسط a&s Security

a&s تولیدکنندگان جهانی صنعت امنیت و نظارت تصویری را بر اساس درآمد فروش، سود ناخالص، حاشیه سود و سود خالص که در گزارش سالیانه خود منتشر کرده‌اند، رتبه‌بندی می‌کند. در این رتبه‌بندی، از تولیدکنندگان بزرگ تا شرکت‌های مجری end-to-end و شرکت‌های مختلف فعال در زمینه تولید دوربین مدار بسته و سایر تجهیزات حفاظتی و سیستم‌های نظارت تصویری دیده می‌شوند. لازم به ذکر است در این لیست، تمام توزیع‌کنندگان، فروشندگان، دلال‌ها، نصاب‌ها، ارائه‌دهندگان سرویس‌های حفاظتی، امنیت اطلاعاتی، و شرکت‌های امنیت در مقابل آتش‌سوزی کنار گذاشته شده‌اند و در این رتبه‌بندی خارج شده‌اند.

a&s جهت مقایسه عادلانه‌تر، تمام تغییرات ارزشی ارزهای مختلف جهان، مالیات‌ها و دیگر موارد مهم را مدنظر قرار داده است. این مقایسه‌ای بی‌طرفانه میان شرکت‌هایی است که تمایل به ارائه عمکردشان در زمینه فروش داشتند. a&s همچنین هیچگونه مسئولیتی در قبال اطلاعات مالی ارائه شده توسط شرکت‌ها بر عهده نمی‌گیرد. تمام درآمدهای موجود در جدول بر حسب “میلیون دلار” می‌باشند.

نکته قابل توجه اینکه a&s هر ساله تعداد کمی از شرکت‌های خصوصی چندملیتی که تمایل به ارائه گزارش سالیانه تاییدشده خود را دارند را نیز در رتبه‌بندی لحاظ می‌کند. شایستگی این شرکت‌ها توسط تیم تحریر a&s بر اساس شناخته‌شدگی برند و سهم از بازار بین‌المللی به دقت بررسی می‌شود. همچنین تمام کاندیدها باید قادر به ارائه صورت‌های مالی تاییدشده یا حسابرسی‌شده توسط شرکت‌های معتبر باشند.

بالاترین رشد درآمد پر فروش ترین های دوربین مداربسته در سال 2020

هایک ویژن (Hikvision Digital Technology)

داهوا (Dahua Technology)

بوش (Bosch Security Systems)

اکسیس (AXIS)

اویجیلون (Avigilon)

هانی ول (Honeywell)

مگوی (Megvii)

سی پرو (C-PRO)



لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید


    جدیدترین ها