ویژگی های منحصر به فرد Easy IP هایک ویژن

ویژگی های منحصر به فرد Easy IP هایک ویژن

ویژگی های منحصر به فرد Easy IP هایک ویژن

شرکت هایک ویژن به عنوان بزرگترین و یکی از بهترین برندهای تولید کننده سیستم‌های نظارت تصویری در جهان، در آبان ماه سال 1380 با 49 درصد سرمایه خارجی تاسیس شد. کمپانی Hikvision، تیم تحقیق، ساخت و توسعه زبده و فعالی دارد و شرکت بطور متوسط سالیانه حدود 8 درصد از سود خود را به این بخش (تحقیق و توسعه فناوری‌ها) اختصاص می‌دهد و از جدیدترین تکنولوژی‌ها برای طراحی، ساخت و توسعه دوربین های مداربسته و دیگر محصولات نظارت تصویر، بهره می‌برد.

هایک ویژن محصولات حرفه‌ای برای کاربران حرفه‌ای

هایک ویژن یکی از بهترین مارک های دوربین مداربسته، با تحقیق و توسعه به طراحی و تولید محصولات نظارت تصویر می‌پردازد. Hikvision محدوده متنوعی از محصولات مانند دوربین مداربسته IP (تحت شبکه)، دوربین مداربسته HD، دوربین مداربسته آنالوگ، دوربین مداربسته اسپیددام IP، دوربین مداربسته اسپیددام HD، دستگاه DVR (دی وی آر)، دستگاه NVR (ان وی آر)، نرم‌افزارهای مدیریت و انتقال تصویر دوربین مداربسته، سیستم‌های اعلام خطر و کنترل دسترسی، اینکودر (Encoder) دیکودر (Decoder) را تولید می‌کند. از محصولات هایک ویژن در پروژه‌های مهمی از جمله استادیوم المپیک پکن، نمایشگاه شانگهای، انجمن امنیت فیلادلفیا در ایالات متحد آمریکا، شهر امن سئول کره جنوبی، استادیوم جام جهانی برزیل و فرودگاه لیناته ایتالیا و غیره … بکار گرفته شده است. شرکت هایک ویژن با توجه به تنوع زیاد محصولات، نیاز تمام کسب و کارها مانند بانک‌ها و موسسه‌های مالی اعتباری، فروشگاه ها، صنعت حمل و نقل، مراکز دولتی، مراکز تجاری، آموزش و پرورش را برآورده ساخته است.

ویژگی های منحصر به فرد Easy IP هایک ویژن

Codec ROI

کد گذاری ROI آن یک تابع پشتیبانی شده توسط JPEG2000 است که توزیع یکنواخت کیفیت تصویر بین یک منطقه انتخاب شده (ROI) و بقیه تصویر (پس زمینه) را امکان پذیر می کند. بر اساس ROI تعریف شده توسط کاربر (منطقه مورد علاقه)، دوربین می تواند کیفیت تصویری غیر ROI را کاهش دهد تا حداکثر پهنای باند و ذخیره سازی را ذخیره کند و آن مناطق مورد علاقه با جزئیات و کیفیت تصویر بهتر با همان سرعت بیت انتقال داده می شود.

IR هوشمند Smart IR

وضوح تصویر بالا در زمان دید در شب: با توجه به نزدیک شدن فرد به دوربین، نور دید در شب به صورت هوشمند با چهره فرد خود را مطابقت می دهد و از سفید کردن بیش از حد چهره یا اشیا که باعث عدم تشخیص شود جلوگیری می کند و این تفاوت اساسی دید در شب هایک ویژن با سایر دوربین های مداربسته است.

(HLC (High Light Compensation

از بین بردن نور قوی در تصویر، بنابراین اطراف نور قوی در معرض دید قرار گرفته و با وجود نور قوی هنوز هم دیده می شود. بطور گسترده ای در کنترل تردد و جایی که پلاک باید به رسمیت شناخته شود استفاده می گردد.

(BLC (Black Light Compensation

دوربین هایی که در محل های سرپوشیده به سمت نور تابیده شده، از پنجره یا درب های ورودی نصب می گردند، نور تابیده شده به سمت دوربین باعث سیاه شدن تصویر می گردد. با قابلیت BLC می توان نور پس زمینه تصویر را جبران نموده و تصویر محیط داخلی واضح تری داشت. اما جزییات محیط بیرون به خوبی موجود باشد.

120dB WDR

تکنولوژی WDR منحصر به فرد Hikvision با برد فوق العاده با برد پویای بالا (120dB)، توانایی دستکاری قدرتمند در تولید تصاویر کریستال را حتی در شرایطی با شدت نور پس زمینه قوی نشان می دهد. این فناوری براحتی می تواند نور داخلی را با نور محیط بیرون مطابقت داده و تصویر داخل و بیرون با وضوح بالاتری قابل رویت باشد. کاربرد این تکنولوژِی در مواردی است که از درب یا پنجره نور شدید به سمت دوربین تابیده می شود، تفاوت محلی که تصویر تیره و روشن هم زمان وجود داشته باشد، وضوح هر یک از اشیاء داخل و بیرون به صورت کاملا مشخص از هم، تشخیص داده می شود.

فناوری (EIS (Electronic Image Stabilization

فناوری EIS به دوربین مداربسته 4-line اجازه می دهد تا اثرات تار شدن ناشی از لرزش دوربین را نادیده بگیرد و تصاویر پایدار را دریافت کند.

P-Iris Lens

“P” در iris علامت “دقیق” است، چرا که عنبیه از هر دو توانایی به طور خودکار مانند یک عنبیه خودکار با کنترل در نرم افزار دوربین برای ایجاد وضوح ویدئو بهبود و عمق میدان استفاده می شود. دوربین دیجیتال پیشرفته ترین تکنیک کنترل عنبیه P-Iris Lens را می پذیرد، که اجازه می دهد تا دقیق و واضح و عمق دید را حفظ کند.

3D DNR

تکنولوژی کاهنده نویز در نور کم. با استفاده از فن آوری پیشرفته ISP (پردازش سیگنال تصویربرداری)، دوربین IP قادر است کیفیت تصویر کریستال را در شرایط کم نور بدون هیچ گونه تداخل «نویز» ارائه دهد.

نرخ فریم 60 فریم در ثانیه

برنامه های خاص نیاز به نظارت دقیق مانند نقاط دست زدن به مناطق؛ دوربین هوشمند آی پی با نرخ فرکانس بالا در رزولوشن HD / Full HD می توانید تصاویر دقیق با کیفیت تصویر عالی را ضبط کنید.

Defog

از طریق الگوریتم تصحیح تصویر، تابع Defog می تواند دید و وضوح تصویر را بهبود بخشد حتی در هوا بسیار مهفی.

Triple Streams

جریانهای سه گانه به وسیله اجازه دادن به جریانهای مختلف داده به طور همزمان و برای اهداف مستقل، انعطاف پذیری بیشتری به کاربر می دهند:
– جریان اصلی: رزولوشن کامل
– جریان زیر: وضوح کم
– جریان 3: انتخاب انعطاف پذیر (رزولوشن کامل، کم و یا پویا)

Low Bit Rate

با استفاده از الگوریتم پیشرفته کدک، دوربین Smart IP می تواند رمزگذاری کارآمد را به دست آورد و همچنین نیاز به بار و ذخیره سازی سیستم را به حداقل برساند. به عنوان مثال: در شرایط کم جریان بیت کم، 2 مگابیت در ثانیه با وضوح 720p، دوربین 4 خط می تواند کیفیت تصویر را تا 30٪ افزایش دهد.

Intrusion Detection

در مورد تشخیص نفوذ فوق العاده برای حفاظت از منطقه تعریف می شود، دوربین مداربسته امنیتی IP به طور همزمان باعث زنگ زدن و ضبط وقایع می شود. با استفاده از آخرین الگوریتم، آن را به طور خودکار نسبت جنبه های مزاحم را تجزیه و تحلیل، برای کاهش آلارم دروغین.

Face Detection

تکنولوژی تشخیص چهره Hikvision با استفاده از 4 خط دوربین شبکه می تواند با دقت چهره های انسان را تشخیص دهد، تصاویر چهره خود را بگیرد یا زنگ خطر را ایجاد کند.

Low-light

جدیدترین نسل از فناوری کم نور اجازه می دهد تا نور ستارخان در سطح عالی حتی در شرایط بسیار کم نور نیز مشاهده شود.



لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید


    جدیدترین ها