نکات نصب دوربین مداربسته در ساختمان ها (2)

نکات نصب دوربین مداربسته در ساختمان ها (2)

نکات نصب دوربین مداربسته در ساختمان ها (2)

قسمت اول این مطلب را در لینک نکات نصب دوربین مدار بسته در ساختمان ها (1) بخوانید. پس از تهیه دوربین ها و تمام لوازم جانبی آن، باید به دقت و با توجه به نیاز خود محل نصب دوربین مداربسته را تعیین کنید. به طور معمول دوربین مداربسته درب های ورودی و پارکینگ را تحت پوشش قرار می دهد و هر رفت و آمدی را رصد می کند. پنجره ها نیز قسمت مهمی از ساختمان هستند که امکان ورود سارقین از آن ها زیاد است و باید تحت نظر قرار گیرند. در ساختمان های بزرگ و مجتمع ها حداقل یک دوربین مقابل درب پشت بام نصب می شود.

محوطه لابی و فضای پارکینگ نیز از جمله قسمت های مهم یک ساختمان هستند که هنگام نصب دوربین های مداربسته نباید از آن ها غافل شد. در صورتی که انباری ها خارج از میدان دید دوربین های پارکینگ قرار داشته باشند، لازم است دوربینی در بخش انباری های ساختمان نصب شود تا جلوی سرقت احتمالی از این قسمت گرفته شود.

به طور کلی در هنگام نصب دوربین های مداربسته در ساختمان توجه داشته باشید که تمامی قسمت های مهم نظیر راه های ورود، قسمت هایی که امکان سرقت از آن ها جود دارد یا بخش هایی نظیر آسانسور که باید از امنیت کامل برخوردار باشند را تحت پوشش قرار دهید.

چند نکته مهم درباره نکات نصب دوربین مداربسته در ساختمان ها (2)

برای آنکه دوربین کارآیی بهتری داشته باشد و با کیفیت ترین تصاویر را ثبت نماید، لازم است در هنگام نصب دوربین مداربسته به چند نکته توجه داشته باشید.

در هنگام نصب دوربین های مداربسته مقابل پنجره ها، سعی کنید زاویه آن را به نحوی تنظیم کنید که نور خورشید مستقیما به آن ها نتابد.

در صورتی که قصد دارید دوربین را در فضاهای خارجی نظیر درب اصلی ساختمان نصب کنید، بهتر است مدل های بزرگ تر را خریداری نمایید تا در معرض دید باشند. زیرا بسیاری از سارقان نزدیک ساختمان های مجهز به دوربین نمی شوند.

در هنگام نصب دوربین های مداربسته توجه کنید که کابل های دوربین نباید در هیچ نقطه ای دیده شوند یا به صورت رو کار نصب شوند. تا حد ممکن کابل ها را به صورت تو کار عبور دهید و در صورت رو کار بودن، آن ها را با لوله های مخصوص بپوشانید.



لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید


    جدیدترین ها