لیستی از برندهای برتر دوربین های مدار بسته امنیتی (بخش اول)

لیستی از برندهای برتر دوربین های مدار بسته امنیتی (بخش اول)

لیستی از برندهای برتر دوربین های مدار بسته امنیتی (بخش اول)

در این مقاله لیستی از برندهای برتر دوربین های مدار بسته را برای شما جمع آوری کرده ایم. امیدواریم مطالعه این مقاله شما را در انتخاب برند مورد نظر خود، یاری کند.

در دنیای امروز امنیت یک مسأله مهم و حیاتی تلقی می شود. افراد تمایل دارند از امنیت خانه و محل کار خود اطمینان حاصل کنند. یکی از موثرین راه ها برای حصول اطمینان از امنیت چنین مکان هایی، استفاده از دوربین های مداربسته امنیتی است. قبل از خرید هر محصولی که هزینه بالایی در بر دارد، از جمله دوربین های امنیتی، بایستی در مورد آن محصول تحقیق کرد. در این مقاله تعدادی از برندهای برتر این محصول معرفی شده اند. برای بهره‌مند شدن از لیست کامل تری از برندهای برتر می توانید مقاله لیستی از برندهای برتر دوربین های مدار بسته امنیتی (بخش دوم)  را مطالعه نمایید.

برند Hikvision

برند Hikvision یکی از بزرگترین تولیدگنندگان دوربین های امنیتی است. تعداد بسیار زیادی از کارکنان این کمپانی همواره برای پیشگام بودن در تولید محصولات مرتبط با تکنولوژی امنیت، به سختی تلاش می کنند. لنزهای محصولات برند Hikvision دارای ویژگی های NVR و HD هستند. محصولات این برند به دلیل قابلیت اطمینان بالایی که دارند در بسیاری از خانه ها و محل های کار در سراسر دنیا به چشم می خورند. این برند یک سیستم کامل را در اختیار مشتری قرار می دهد که شامل همه تجهیزات مرتبط با دوربین ها، سیستم های مخابره ویدئو و همچنین نرم افزارهای ثبت، مدیریت و دسترسی به فیلم ها است.

برخی از محصولات عالی این برند شامل برنامه های کاربردی در صنعت خورده فروشی، سرویس های مراقبت از سلامت و ساختمان های هوشمند (شامل مدرسه هوشمند) است. تولید چنین محصولات خلاقانه ای Hikvision را به یکی از برندهای شناخته شده تبدیل کرده است.

برند Hikvision برای تولید محصولات دیگری مورد تمجید قرار گرفته است. محصولاتی همانند خط تلفن امنیت سایبری که اخیراً معرفی شد. این شرکت سمینارهایی در رابطه با بهترین فعالیت های صورت گرفته در زمینه امنیت برگزار می کند. همچنین، رویدادهایی را برای آموزش افراد در رابطه با دلایل اهمیت وجود تجهیزات امنیتی مناسب در خانه و محل کار، بر پا می کند.

بارها و بارها ثابت شده است که وجود دوربین های امنیتی قابل اعتماد نه تنها وجود افراد مزاحم را هشدار می دهد، بلکه این افراد را از انجام اعمال خرابکارانه باز می دارد. در صورتی که افراد مزاحم از وجود دوربین های مداربسته امنیتی اطلاع داشته باشند، احتمال کمتری وجود دارد که مرتکب جرم شوند. چرا که تصاویر آن ها در حین ارتکاب جرم ثبت می شود. اعطای آرامش خاطر به صاحبان اموال و کمک به افراد خانواده در تأمین امنیت یکدیگر، از جمله اهداف و انگیزه های فعالیت های Hikvision است.

علاوه بر این، محصولات Hikvision دارای قابلیت هایی همچون تشخیص حرکت، شناسایی چهره و ویژگی های دیگری برای کمک به شناسایی مجرمان و جلوگیری از وقوع جرم هستند. تمام موارد ذکر شده، Hikvision را به یکی از بهترین انتخاب ها برای تأمین امنیت خانه ها و شرکت های بزرگ تبدیل کرده است.

برند Swann

Swann یک شرکت استرالیایی است که محصولات گوناگونی را برای تأمین امنیت خانه ها و شرکت ها تولید می کند و از برندهای برتر دوربین های مداربسته محسوب می شود.

از سیستم های ساده‌ی دارای دو دوربین با ویژگی های محدود گرفته تا سیستم های پیشرفته‌ی دارای ویژگی های NVR و تعداد زیادی دوربین، توسط این برند عرضه می شوند. علاوه بر این، این شرکت دوربین های امنیتی بی سیم را نیز عرضه می کند.

برند Lorex

برند Lorex گستره وسیعی از محصولات را با هدف اعطای امنیت و ارزش به خانه ها، عرضه می کند. این برند از سیستم های plug & play گرفته تا دوربین های مداربسته پیشرفته، محصولات گوناگونی را ارائه می کند.

همچنین، گستره وسیعی از دوربین های امنیتی بی سیم که می توانند داده را تا فاصله 500 پا ارسال کنند، توسط این برند عرضه می شوند. دوربین هایی با کیفیت 4K نیز از گزینه های این برند محسوب می شوند.

برند Uniden

برند Uniden گستره وسیعی از محصولات را برای فروش عرضه می کند. آن ها با رادیوهای CB و سایر محصولاتی همچون لوازم الکترونیکی مربوط به دریانوردی کار خود را شروع کردند.

اما در حال حاضر علاوه بر این محصولات، دوربین های امنیتی و سایر تجهیزات جانبی این دوربین ها را تولید می کنند. البته محصولات این برند نسبت به سایر رقبا گستره انتخاب محدودتری را در اختیار مشتری قرار می دهند.

برند Logitech

برند Logitech از دیگر کمپانی هایی است که گستره وسیعی از محصولات را ارائه می کنند. این کمپانی در گذشته وبکم و دوربین های خانگی تولید می کرد

اما در حال حاضر به یکی از بهترین انتخاب ها برای دوربین های مداربسته امنیتی تبدیل شده است.

برند Netgear

این برند در گذشته تجهیزات شبکه تولید می کرد، بنابراین دور از انتظار نبود که به تولید دوربین های مداربسته امنیتی بپردازد.

خط تولید دوربین این برند با نام Arlo شناخته می شود. تولیدات این برند شامل دوربین های بی سیم و سیمی است که داده ها را در محیط ابری ذخیره می کنند. بنابراین، می توان از طریق گوشی هوشمند، تبلت و کامپیوتر به آن  داده ها دسترسی داشت. برخی از محصولات این برند قابلیت ثبت صدا را نیز دارند.

برند Viviotek

این کمپانی در سال 2000 تأسیس شد و با وجود اینکه از بسیاری از برندهای موجود در این لیست قدمت کمتری دارد اما پیشینه قابل توجه و چشمگیری دارد.

فروش این کمپانی به سرعت رشد کرد و در حال حاضر به تمام دنیا سیستم های امنیتی عرضه می کنند. با وجود اینکه این برند گستره وسیعی از محصولات را ارائه می کند، شناخته شده ترین محصول آن ها دوربین های پیشرفته امنیتی است.

برند Axis Communications

نام این کمپانی توسط افرادی که در صنعت امنیت فعالیت چندانی ندارند کمتر شنیده شده است. چرا که آن ها بر روی تولید دوربین های مداربسته امنیتی تمرکز دارند.

این کمپانی سالها است که سیستم های امنیتی آنالوگ و دیجیتال تولید می کند.

برند Defender

این کمپانی با هدف تولید پلتفرم های دوربین های امنیتی با قابلیت کارکرد آسان وارد صنعت شد.

محصولات این برند فرق العاده مقرون به صرفه هستند. شما چه صاحب یک خانه باشید چه صاحب یک کسب و کار، این برند محصولی متناسب با نیاز شما دارد.

برند Annke

کمپانی Annke در سال 2013 برای تولید دوربین های امنیتی حرفه ای پا به عرصه صنعت گذاشت. چه برای استفاده در خانه و چه در محل کار.

از محصولات این کمپانی در سراسر دنیا استقبال می شود و به دلیل سادگی نصب و راه اندازی مایه مباهات هستند. این برند بطور مداوم در حال تلاش برای ارائه محصولات جدید به بازار است.

برند Netatmo

Netatmo یک کمپانی تولیدکننده محصولات مرتبط با خانه هوشمند است که دستگاه های امنیتی از جمله تولیدات آن ها است. این برند دو نوع دوربین امنیتی تولید می کند که طراحی آن ها نسبت به دوربین های قدیمی متفاوت است.

یکی از آن محصولات یک نورافکن است که یک دوربین به آن متصل شده و دیگری یک پست است که می تواند بر روی یک میز یا کتابخانه قرار گیرد.

برند Nest

کمپانی Nest احتمالا به عنوان یک تولیدکننده ترموستات شناخته می شود. اما ترموستات تنها یکی از محصولات این برند است.

گستره وسیعی از محصولات امنیتی از جمله سیستم های هشدار و دوربین های مدار بسته امنیتی توسط این برند تولید می شود.


شما عزیزان می توانید با مطالعه مقاله 50 برند برتر دوربین مدار بسته 2018 به انتخاب مجله آسمگ، اطلاعات بیشتری در رابطه با برندهای برتر دوربین های مدار بسته بدست آورید.

محبوب ترین ها


لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید