لیستی از برندهای برتر دوربین های مدار بسته امنیتی (بخش دوم)

لیستی از برندهای برتر دوربین های مدار بسته امنیتی (بخش دوم)

لیستی از برندهای برتر دوربین های مدار بسته امنیتی (بخش دوم)

در این مقاله لیستی از برترین برندهای دوربین مدار بسته را برای شما جمع آوری کرده ایم. امیدواریم مطالعه این مقاله شما را در انتخاب برند مورد نظر خود، یاری کند.

در دنیای امروز امنیت یک مسأله مهم و حیاتی تلقی می شود. افراد تمایل دارند از امنیت خانه و محل کار خود اطمینان حاصل کنند. یکی از موثرین راه ها برای حصول اطمینان از امنیت چنین مکان هایی، استفاده از دوربین های مداربسته امنیتی است. قبل از خرید هر محصولی که هزینه بالایی در بر دارد، از جمله دوربین های امنیتی، بایستی در مورد آن محصول تحقیق کرد. در این مقاله تعدادی از برترین برندهای دوربین مدار بسته این محصول معرفی شده اند. برای بهره‌مند شدن از لیست کامل تری از برندهای برتر می توانید مقاله لیستی از برندهای برتر دوربین های مدار بسته امنیتی (بخش اول) را مطالعه نمایید.

برترین برندهای دوربین مدار بسته

برند Foscam

برند Foscam دو نوع دوربین تولید می کند که شامل دوربین های نظارت بر کودک و دوربین های مداربسته امنیتی است.

محصولات این برند همه ویژگی های مورد نیاز مشتری را دارا هستند. این محصولات گستره انتخاب وسیعی را در اختیار مشتری قرار می دهند.

برند Sengled

کمپانی Sengled بر تولید محصولات مرتبط با خانه هوشمند تمرکز دارد که شامل دوربین های امنیتی نیز هست.

دوربین های تولید شده توسط این کمپانی بسیار خلاقانه هستند. پرفروش ترین دوبین آن ها در داخل یک لامپ تعبیه شده است. درصورتی که قصد ایجاد یک خانه هوشمند کامل را دارید، این برند می تواند یکی از گزینه های منتخب شما باشد.

برند Samsung

این کمپانی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی در تمام دنیا است که هر سال تعداد زیادی تلفن همراه تولید می کند.

کمپانی Samsung علاوه بر سایر محصولات، دوربین های امنیتی نیز تولید می کند و به عنوان یک کمپانی بزرگ می تواند گزینه های زیادی در اختیار شما قرار دهد. این برند از برترین برندهای دوربین مداربسته محسوب می شود.

برند D-Link

این کمپانی به دلیل تولید تجهیزات شبکه و بخصوص تولید روتر شناخته شده است.

علاوه بر این، مجموعه ای از دوربین های HD با گستره وسیعی از ویژگی ها برای حفظ امنیت ارائه می کند.

برند Panasonic

سال های زیادی است که کمپانی Panasonic در حال تولید گستره وسیعی از لوازم الکترونیکی است.

یکی از این محصولات دوربین ها هستند. این برند گزینه های بسیار زیادی برای خرید دوربین های امنیتی در اختیار مشتری ها قرار می دهد.

برند Dahua

این کمپانی بطور خاص بر روی تولید محصولات مرتبط با نظارت تمرکز دارد و گستره وسیعی از محصولات را با ویژگی های رقابتی عرضه می کند.

علاوه بر این، این کمپانی یک ضمانت پنج ساله ارائه می کند که امکان رقابت با بسیاری از کمپانی های دیگر را در صنعت، فراهم می کند.

برند Bushnell

این کمپانی به دلیل تولید محصولات اپتیک و دوربین های دوچشمی شناخته شده است. علاوه بر این، محصولات مرتبط با گلف نیز از جمله تولیدات معروف آن ها به شمار می آیند.

این کمپانی گستره وسیعی از تولیدات مرتبط با نظارت ارائه می کند که قابل حمل هستند. دستگاه های وای فای از جمله تولیدات این برند هستند.

برند Zmodo

این کمپانی تجربه زیادی در زمینه خانه هوشمند و امنیت دارد. تولیدات آن ها در حفاظت کامل از خانه به شما کمک می کنند.

از دوربین های امنیتی قابل چرخش تا دوربین های امنیتی مخصوص زنگ درِ منزل، توسط این برند تولید می شوند. آن ها گزینه های زیادی از دوربین های امنیتی استاندارد در اختیار مشتری قرار می دهند.

برند Amcrest

Amcrest یک کمپانی تولید کننده لوازم الکترونیکی است که بر تولید محصولات امنیتی و ردیابی تمرکز دارد. آن ها گستره وسیعی از دوربین های امنیتی و دوربین های IP را عرضه می کنند.

شما می توانید یک بسته امنیتی کامل شامل چهار یا تعداد بیشتری دوربین از این برند انتخاب کنید. علاوه بر این، آن های ردیاب های GPS و دوربین های امنیتی بی سیم را برای پاسخگویی کامل به نیاز های امنیتی مشتری، ارائه می کنند.

برند VideoSecu

این کمپانی، تولیدکننده گستره وسیعی از دوربین های امنیتی است. شما می توانید دوربین های امنیتی و تمام تجهیزات جانبی آنها را از بازار این کمپانی خریداری نمایید.

علاوه بر این دوربین های امنیتی، محصولات این برند شامل سیستم های اندازه گیری سرعت و سایر تجهیزات امنیتی است که می توانند به بالا بردن امنیت در خانه و محل کار، موثر باشند.

برند Spy Tec

کمپانی Spy Tec در زمینه تولید لوازم الکترونیکی مورد نیاز برای نظارت و مراقبت، تخصص دارد.

محصولات این کمپانی گستره وسیعی را پوشش می دهند، از دوربین های امنیتی گرفته تا دوربین ها دیافراگم. آن ها گزینه های زیادی را برای انتخاب دوربین های امنیتی در اختیار مشتری قرار می دهند که توانایی محافظت از هر چیزی را دارند.

برند IDIS Europe

این کمپانی، یکی از تولیدکنندگان جهانی محصولات امنیتی است که در خارج از شهر سئول قرار دارد.

آن ها به شدت بر روی به روز بودن تولیداتشان و خدمت رسانی به تنوع بالایی از مشتری ها تمرکز دارند. چه در بخش تجاری و چه در بخش عمومی، مشتری های زیادی به دوربین های امنیتی و سخت افزار دوربین های امنیتی این برند روی می آورند.

برند Avigilon

این کمپانی شکل‌های مختلفی از دوبین‌های امنیتی را برای دوربین‌های مداربسته تولید می‌کند.

آن‌ها بطور کامل، تجهیزات مورد نیاز برای تحلیل، نرم افزار و سخت افزار دوربین ها را تولید می کنند. یک سرویس کامل به مشتری این اطمینان را می دهد که هر آنچه را که ممکن است نیاز داشته باشد، دریافت کرده است. صاحبان صنایع و مشتری های زیادی در سراسر دنیا، از تولیدات این کمپانی بهره مند شده‌اند.

برند Genetec

این کمپانی بیش از 20 سال است که به تولید محصولات مرتبط با امنیت مشغول است.

تجربه حاصل از این سال ها آن ها را به یکی از پیشگامان عرصه تولید دوربین های مداربسته امنیتی تبدیل کرده است. Genetec هموار یکی از اولین کمپانی هایی است که تلاش می کند در تکنولوژی پیشتاز باشد. آن ها با کمک به مشتری در حفظ اموال خود، از تجارت خود محافظت می کنند.

برند Kedacom

کمپانی Kedacom هر چیزی را در رابطه با ویدئو در بر می گیرد. آن ها نه تنها دوربین های مدار بسته امنیتی بلکه تجهیزات مرتبط با ویدئو کنفرانس و نرم افزارهای مرتبط با ویدئو را نیز تولید می کنند.

تولید گستره وسیعی از محصولات ویدئویی این کمپانی را به یکی از تولیدکنندگان برتر تجهیزات دوربین تبدیل کرده است. دوربین های امنیتی این کمپانی در سراسر دنیا شناخته شده هستند.

برند Uniview

این کمپانی که با نام Unv نیز شناخته شده است، بک کمپانی چینی پیشتاز در تکنولوژی نظارت محسوب می شود.

آن ها بر تولید دوربین های IP برای محیط های تجاری و خانه ها تمرکز دارند.

برند UTC Climate Controls & Security

UTC یک کمپانی ساخت محصولات الکترونیکی است که بر تولیدات امنیتی و کنترل آب و هوایی تمرکز دارد. تمرکز آن ها بر تبدیل دنیا به محلی امن تر برای زندگی است.

این شعار باعث شده است که آن ها خط تولید خود را تا حدی گسترش دهند که مشتری ها مجبور نباشند سیستم مورد نظر خود را از ترکیبی از تجهیزات تولیدکنندگان مختلف ایجاد کنند.

برند IndigoVision

ساختن دنیایی امن تر دیدگاهی است که این کمپانی نسبت به صنعت دوربین های مداربسته امنیتی دارد.

این شرکت ادعا می کند که تحت این ایده عمل می کند که تمام بخش های سیستم باید با یکدیگر کار کنند.

برند Parabit Systems Inc.

Parabit Systems برای سایر کمپانی ها در سراسر دنیا سیستم های امنیتی تولید می کند و از برترین برندهای دوربین مداربسته محسوب می شود. آن ها همچنین گستره وسیعی از محصولات و سرویس های دیگر را نیز جهت کسب تجربه تولید می کنند.

اگر سیستم مورد نیاز شما در بازار وجود نداشته باشد، آن ها به شما در یافتن آن کمک می کنند یا راه حل جدیدی برای نیازتان ارائه می کنند. یکی از شعارهای این کمپانی: “اگر رویایی در سر داشته باشید، ما آن را برای شما می سازیم”.

برند Vanderbilt

کمپانی Vanderbilt در سال 2012 با هدف تولید دوربین برای یک کمپانی دیگر، شروع به کار کرد. آن ها از همان ابتدای کار جوایز بسیاری را دریافت کردند،

از جمله برای سیستم تحلیل و تحلیل تشخیص مزاحم. این کمپانی در سال 2017 برنده جایزه Benchmark Innovation Reward شد و در حال حاضر یکی از برترین برندهای دوربین مداربسته است.

برند Bosch Security Systems

این کمپانی یکی از تولیدکننده های بزرگ لوازم امنیتی است که تمام گونه های سیستم های امنیتی را تولید می کند.

از دوربین های امنیتی گرفته تا سیستم های هشدار. آن ها محصولات متنوعی را از سیستم های خانه هوشمند تا سیستم های چند ساختمانه محیط کسب و کار، تولید می کنند. این کمپانی در صنعت بسیار شناخته شده است و تولیدات آن در تمام دنیا به چشم می خورد.


شما عزیزان می توانید با مطالعه مقاله 50 برند برتر دوربین مدار بسته 2018 به انتخاب مجله آسمگ، اطلاعات بیشتری در رابطه با برترین برندهای دوربین مدار بسته بدست آورید.



لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید