برترین اپلیکیشن های رایگان دوربین های مدار بسته برای iOS و اندروید

برترین اپلیکیشن های رایگان دوربین های مدار بسته برای iOS و اندروید

برترین اپلیکیشن های رایگان دوربین های مدار بسته برای iOS و اندروید

امروزه کاربران می توانند ویدئوهای ثبت شده توسط دوربین های مدار بسته را با استفاده از کامپیوتر و دستگاه های هوشمند، مشاهده کنند. بسیاری از کاربران تمایل دارند علاوه بر اپلیکیشن های دوربین امنیتی پیش‌فرضی که توسط تولیدکنندگان این دوربین ها ارائه می شوند، از اپلیکیشن ها و نرم افزارهای دیگری هم استفاده کنند. چرا که اغلب اپلیکیشن های پیش‌فرض کاربرپسند نیستند، امکان سازگار شدن با دوربین های سایر برندها را ندارند و فاقد برخی از ویژگی ها هستند. در این مقاله قصد داریم تعدادی از برترین اپلیکیشن های دوربین امنیتی را که البته رایگان هم هستند، به شما معرفی کنیم.

برترین اپلیکیشن های دوربین امنیتی

IP Cam Viewer Lite

IP Cam Viewer Lite یک اپلیکیشن رایگان برای دستگاه های هوشمند اندروید و iOS است. این اپلیکیشن از بیش از 1600 برند دوربین امنیتی (همانند 3SVision، Axis، Dahua، Hikvision و Vivotek) پشتیبانی می کند. کاربران می توانند دوربین ها را از طریق پروتکل‌های RTSP و ONVIF به اپلیکیشن اضافه کنند. این اپلیکیشن از H.264/AVC و استاندارد فشرده سازی ویدئوی MPEG4 پشتیبانی می کند. IP Cam Viewer Lite نه تنها امکان مشاهده ویدئو را فراهم می کند، بلکه از زوم اپتیکال، پن و شیب، یادآوری از پیش تعیین شده و همچنین برای برخی از دوربین ها از صدا هم پشتیبانی می کند.

برترین اپلیکیشن های رایگان دوربین های مدار بسته برای iOS و اندروید

این اپلیکیشن پس از ارتقاء، دقیقا همانند IP Cam Viewer Pro کار می کند. ویژگی های قابل ارتقاء این اپلیکیشن شامل پشتیبانی از صدای دو طرفه برای دوربین های Foscam، Axis، Panasonic، Trendnet و تعداد دیگری از دوربین ها نیز است.

M-Sight Pro

این اپلیکیشن کاربرپسند از دوربین های امنیتی و همچنین NVR پشتیبانی می کند. واسط کاربری این اپلیکیشن بسیار کاربرپسند است و به کاربر امکان دسترسی راحت به بیشتر قابلیت های اپلیکیشن همانند مشاهده ویدئوهای زنده و اجرای معکوس ویدئوهای ضبط شده را می دهد. M-Sight Pro از استانداردهای فشرده سازی ویدئوی چندگانه همانند H.264، MJPEG، MPEG4 و H.265/HEVC پشتیبانی می کند.

همچنین از طرح بندی های صفحه نمایش 1/4/9/16 برای نمایش همگام بیش از 64 کانال و از طرح بندی های صفحه نمایش 1/4 برای نمایش معکوس غیرهمگام بیش از 4 کانال پشتیبانی می کند.

TinyCam Monitor

TinyCam Monitor یکی از بهترین اپلیکیشن های دوربین امنیتی برای دوبین های IP، DVR و NVR است. این اپلیکیشن با همه برندهای بزرگ دوربین های IP، NVR و DVR سازگار است (بیش از 350 برند). همچنین از دوربین های داخلی اندروید (جلو و عقب) برای استفاده از این اپلیکیشن به عنوان یک دوربین IP یا وبکم پشتیبانی می شود. این اپلیکیشن از استریم های HTTP/RTSP/HLS/ASF/MMS و پروتکل های ONVIF به عنوان شناخته شده ترین پروتکل های p2p پشتیبانی می کند.

کاربران می توانند این اپلیکیشن را به نسخه pro ارتقاء دهند که از صدای دو طرفه، تشخیص حرکت، تشخیص چهره، ثبت ویدئو در حافظه محلی، مرور زمان time-lapse، FTP/FTPS، درایو آمازون، دراپ باکس، گوگل درایو و مایکروسافت وان درایو پشتیبانی می کند.

iCamViewer

این اپلیکیشن رایگان بر روی iOS 6.0 به بعد برای iPhone و iPad و همچنین دستگاه های هوشمند اندروید قابل اجرا است. این اپلیکیشن توسط CCTV Camera Pros روانه بازار شده است. iCamViewer از دوربین های امنیتی تولیدکنندگان محدودی همانند Vivotek، Zavio، Axis و StarDot پشتیبانی می کند.

این اپلیکیشن از مشاهده چندین استریم، ضبط، گرفتن عکس فوری و به اشترک گذاشتن با دوستان از طریق فیس بوک، گوگل پلاس و توئیتر پشتیبانی می کند.

Milestone Mobile

این اپلیکیشن امکان مشاهده، اجرای معکوس و اکسپورت ویدئو را برای کاربر فراهم می کند. Milestone Mobile با 30 زبان گوناگون در دسترس است و بصورت رایگان از طریق Google Play، App Store و Windows Phone Store قابل دانلود است. این اپلیکیشن امکان دسترسی فوری به سیستم دوربین مدار بسته را از طریق اتصال Wi-Fi، 3G و 4G فراهم می کند.

همچنین شما کاربران عزیز می توانید جهت اطلاع از برندهای برتر دوربین های مدار بسته، مقاله های لیستی از برندهای برتر دوربین های مدار بسته امنیتی (بخش اول) و لیستی از برندهای برتر دوربین های مدار بسته امنیتی (بخش دوم) را مطالعه نمایید.



لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید


    جدیدترین ها